Bukefalos 28 Ă„r!

Tinder appen , statistik m.m.

Jag gillar vissa typer som uppenbarligen inte gillar mig tillbaks. 😭🙄 Jag gissar att det Ă€r samma sak för Hero och mĂ„nga andra. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra sjĂ€lv med detta, jag kan inte göra vĂ„ld pĂ„ mig sjĂ€lv heller och försöka med nĂ„gon som jag inte Ă€r intresserad av.

Du har en poÀng. Det Àr vissa typer jag faller för...
Dock Àr inte dessa typer jÀtte ovanliga. Problemet Àr bara att dom typer jag faller för har en hel armada med killar att vÀlja pÄ... SÄ det Àr vÀldigt lÀtt för mig att falla mellan stolarna. So to speak :).
 
Du har en poÀng. Det Àr vissa typer jag faller för...
Dock Àr inte dessa typer jÀtte ovanliga. Problemet Àr bara att dom typer jag faller för har en hel armada med killar att vÀlja pÄ... SÄ det Àr vÀldigt lÀtt för mig att falla mellan stolarna. So to speak :).

SÄ hur mÄnga har du som har gillat dig dÄ? hur mÄnga har du ens som potentiellt skulle finnas dÀr om du bara svepte annorlunda?
 
Det var inte direkt poÀngen med mitt inlÀgg men okej..
Oavsett om det var poÀngen eller inte sÄ misstÀnker jag att det inte handlar i första hand om att det Àr en dÄlig synk mellan personerna som gillar hero och vilka hero sjÀlv sveper höger pÄ utan jag tror att det Àr en ganska lÄg siffra som ens Àr möjliga att fÄ match med oavsett svepval.
 
SÄ hur mÄnga har du som har gillat dig dÄ? hur mÄnga har du ens som potentiellt skulle finnas dÀr om du bara svepte annorlunda?

Hade 49 stycken som gillat mig bland guldmatchningar. Men jag tog bort alla dÄ ingen var intressant.
Sen har jag 29 matchningar nu men ingen vill skriva eller sÄ svarar dom vÀldigt sporadiskt...
 
Hade 49 stycken som gillat mig bland guldmatchningar. Men jag tog bort alla dÄ ingen var intressant.
Sen har jag 29 matchningar nu men ingen vill skriva eller sÄ svarar dom vÀldigt sporadiskt...
Jaha men dÄ hade du ÀndÄ 49 stycken jag trodde det skulle vara fÀrre. DÄ Àr det vÀl inte sÄ mycket att gnÀlla pÄ :D
 
Desperat vet jag inte men vet inte riktigt varför man ska prata om att tjejer fÄr sÄ mÄnga matches osv om man sjÀlv dissar sÄ mÄnga. DÄ sitter du sjÀlv i en mÄnga matches position.
Ja, men om ingen Àr intressant spelar vÀl antalet ingen roll ?? Sen Àr det nog en vÀldigt lÄg siffra för en kvinna.... vad jag sett hÀr pÄ buke Àr det ju ingen som har under 99+ :D.
 
Ja, men om ingen Àr intressant spelar vÀl antalet ingen roll ?? Sen Àr det nog en vÀldigt lÄg siffra för en kvinna.... vad jag sett hÀr pÄ buke Àr det ju ingen som har under 99+ :D.
Men dÄ mÄste du vÀl förstÄ hur det gÀller för tjejerna ocksÄ? Eller Àr det bara du som fÄr ok att vÀlja bort sÄ mÄnga om de Àr ointressanta för dig? Visst att det antagligen Àr mÄnga fler för tjejerna men jag har lite svÄrt med att man tycker att man har sÄ extremt svÄrt att fÄ matches och hitta nÄgon samtidigt som man sorterar bort 50 stycken som Àr intresserade.
 
Jösses! DÄ har du ju matchningar! Varför klagar du pÄ att tjejer har krav nÀr du uppenbarligen Àr likadan sjÀlv?

Well , mina krav Àr betydligt lÀgre Àn tjejers uppenbarligen. Jag swipar nog höger pÄ 1/4 kanske... HÀr Àr det allt frÄn 1/10 till 1/100 :p
 

Liknande trÄdar

IT & mobiler Vilken ska man ha? Den jag har funkar ju inte varken till att ta emot mms eller skicka mms utan att krÄngla med nÄgon instÀllning jag...
2
Svar
39
· Visningar
1 702
Senast: Wille
·
IT & mobiler NÀr jag ska lÀsa min mejl och klickar pÄ outlook dÀr jag har mejlen sÄ öppnas LinkedIn. Varje gÄng. Vad har gÄtt snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
413
Senast: Wille
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, sÄ jag mÄste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
956
Senast: Mint
·
Fritid Jag behöver en app som Àr pÄlitlig och som följer i realtid. Man ska inte fÄ info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp