Tinder appen , statistik m.m.

Appropå bitterhet. Alla tjejer jag har träffat har varit mer bitter än mig. Jag är en väldigt glad och positiv kille. When you get to know me. Men tjejer har alla varit berg å dalbanor... Misstänker att det delvis kan bero på hormoner...
Jag bara älskar hur du lyckas sänka nivån till och med dina egna trådar som redan innan är dömda till att bli något jäkla misogynt offerkoftigt svamlande. Du når verkligen nya bottennivåer varenda gång du skriver inlägg om hur kvinnor är.

Jag kan bara prata om vad jag har sett under perioden jag varit här :) Oavsett vilket så tycker jag det är bättre att ha en konstruktiv approach och om man inte kan det så är det onödigt att så att säga dissa personen. Men det är bara mitt tycke.
Men vad begär du av folk? Det är ju bara att kolla i tråden hur @Hero bemöter ex @Renfis (som dessutom är man - allt kvinnor säger har ju noll värde för Hero om det knte bekräftar hand bild av att det är synd om honom). Tycker du att det är rimligt att alla ska tassa lite försiktigt på tå runt Heros ruttna kvinnosyn och bara ”jaaa Hero, alla kvinnor som dissar dig är HEMSKA människor som bara gillar LÅNGA vältränade killar ich stackars stackars dig som behöver få likes från tjocka tjejer”. Du ser inte hur orimligt det är att han gång på gång får tips

(jag har själv försök att egagera mig men Nädå, det är inget fel i något som Hero gör och han vill inte ändra på någonting eller jobba med sig själv oavsett vilka förslag som framkommer hur vettiga dom än är. och eftersom det uppenbart är så himla framgångsrikt för honom så behöver han ju inte ta till sig av några konstruktiva förslag öht)

1TpL.gif
Får du ut mycket av att vara en dryg idiot på buke?

Jag bara älskar hur du lyckas sänka nivån till och med dina egna trådar som redan innan är dömda till att bli något jäkla misogynt offerkoftigt svamlande. Du når verkligen nya bottennivåer varenda gång du skriver inlägg om hur kvinnor är.

Det var är ingen kritik mot kvinnorna. Bara ett konstaterande . Jag gillade dom ändå både för sina bra och dåliga sidor. Not saying im perfect. Jag har dåliga dagar också... Men deras humör har varit mer upp och ner.

Jag kan bara prata om vad jag har sett under perioden jag varit här :) Oavsett vilket så tycker jag det är bättre att ha en konstruktiv approach och om man inte kan det så är det onödigt att så att säga dissa personen. Men det är bara mitt tycke.
Och just ja, här kommer ett konstruktivt tips till @Hero (eftersom du @durachiny umndrade vad han gör för fel). Chanserna att träffa någon lär vara betydligt högre om en inte beter sig som en ouppfostrad dryg misogyn idiot.

Men vad begär du av folk? Det är ju bara att kolla i tråden hur @Hero bemöter ex @Renfis (som dessutom är man - allt kvinnor säger har ju noll värde för Hero om det knte bekräftar hand bild av att det är synd om honom). Tycker du att det är rimligt att alla ska tassa lite försiktigt på tå runt Heros ruttna kvinnosyn och bara ”jaaa Hero, alla kvinnor som dissar dig är HEMSKA människor som bara gillar LÅNGA vältränade killar ich stackars stackars dig som behöver få likes från tjocka tjejer”. Du ser inte hur orimligt det är att han gång på gång får tips

(jag har själv försök att egagera mig men Nädå, det är inget fel i något som Hero gör och han vill inte ändra på någonting eller jobba med sig själv oavsett vilka förslag som framkommer hur vettiga dom än är. och eftersom det uppenbart är så himla framgångsrikt för honom så behöver han ju inte ta till sig av några konstruktiva förslag öht)
Folk får svara som man känner är bäst själv och jag svarar bara på det som jag själv är intressant och som jag undrar om eller vet något om. Jag försöker göra det bästa jag kan för att hålla en bra nivå och bidra med mer positivt än negativt i världen och här på buke. Jag har full förståelse att man inte alltid kan orkar eller vill förhålla sig så och det är ok det också. Jag är bara en person som önskar att alla skulle må bra och vara glada och jag försöker göra så mycket jag kan för att röra mig i den riktningen :)

Hero gör säkerligen saker fel och jag försöker lista ut vad dessa saker är.

Kvinnosyn kan vara ett problem i vissa faser ja men jag har haft svårt att se det som en del av att inte få en match.
Vissa faser? Dålig kvinnosyn blir undantagslöst problematiskt i all form av interaktion med kvinnor!

@Hero HAR dessutom matchningar, 29 st för tillfället enligt egen uppgift. Det är inte antal matchningar som är problemet, vilket en stor skara användare redan påpekat flera gånger under lång tid.

Vissa faser? Dålig kvinnosyn blir undantagslöst problematiskt i all form av interaktion med kvinnor!

@Hero HAR dessutom matchningar, 29 st för tillfället enligt egen uppgift. Det är inte antal matchningar som är problemet, vilket en stor skara användare redan påpekat flera gånger under lång tid.

Dålig kvinnosyn är självklart alltid problematiskt för "världen" jag syftade på det som hindrande faktor för att få matches, jag var otydlig. Och ja han har lite fler matches och hade fler som gillade honom än vad som egentligen skulle kunna räknas som att "inte få några matches". Det är en sak om man faktiskt inte får någon/väldigt få som sveper höger på en och en annan om man själv dissar många som gör det.

Jag föreställde mig ett lite sorgligare scenario så att säga där personen inte fick i princip några matches eller gillningar alls och då blir det lite ledsammare.. inte för att man har RÄTT till att folk ska gilla en men det blir nog lite jobbigare att hantera att leva med det på nåt sätt. Jag har vissa killar i min umgängeskrets som har det ungefär så och för dessa personer kan jag känna en hel del medlidande för om man nu som många andra önskar närhet och relationer men har väldigt svårt att få någon som helst positivt gensvar på det då kan jag känna att det är lite sorgligt speciellt när det inte är något jag kan säga som är direkt "fel" på personerna utan ja folk blir bara inte attraherade.

Jag har haft tjejer som har haft liknande problem också men dessa har jag alltid kunnat finna någon sorts sätt att hjälpa men just för vissa killar så tycks det ibland vara lite sorgligt hopplöst. För alla kärlekstörstande oavsett kön som har svårt att hitta sin match för kärleken oavsett om det är singoalla eller den ensamma killen i hörnet så skickar jag bara ett stort :heart och hoppas att ni hittar er sinnesfrid och/eller kärleken i slutändan.

Jag har matchat med en intressant profil men glömde kolla avståndet. Har matchat med rätt mkt folk i Stockholm eftersom jag spenderat några helger där sista tiden. Går det att hitta infon någon annanstans?

Hade btw högar med superlikes i Stockholm. De verkar betydligt mer frikostiga än skåningarna och danskarna...

Haha, om jag vore desperat så... :p
Låt mig gissa.. Om du vore desperat nog att svajpa höger på någon som inte är jäkligt fit eller bara riktigt smal och snygg?

Så. Vi har konstaterat att det finns folk som gillar dig men du vill ha en annan ”typ”. Eftersom du är sjukt utseendefixerad och har ett enormt fetthat, vilket vi vet sedan tidigare.
Du har ändå ett rejält antal matchningar och har sporadiska samtal, men det kommer inte igång ordentligt.

Jag tror du kan sluta skylla på att det är kvinnornas fel..

Kanske Hero skulle gå med på att visa sin profil så vi kan se vad som är fel? Vilka bilder osv. Tycker jag känner igen hugget med att få vänner osv från många med asperger, vissa är ju jättefina killar men har då en väldigt mystisk stirrande blick många blir obekväma av osv. Själv märker de ofta det inte.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
385
Senast: Lyan
·
Tjatter Jag kommer inom kort radera mitt instagramkonto pga uppenbara anledningar. Är det någon som har förslag på liknande appar? 2 3
Svar
42
· Visningar
2 492
Samhälle När jag står i affären så har jag lite tröttnat på att behöva spendera ett par minuter för att Googla olika företag för att göra valet...
Svar
4
· Visningar
418
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har en Samsung galaxy 6 watch och letar efter en app för intervallträning utifrån pulsen. Vad använder ni för appar och hur funkar...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur