JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
5
6
7
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Sytråden del 4
Fritid Började plocka i tygförvaringen då jag funderade på att sy några T-shirt till sommaren.
Nu organiserar jag om förvaringen helt och...
LillaGubben
Alldeles nyss
Svar: 1 540
Visningar: 83 716
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Djupt besviken på mina vindruvor, tycker de ser skitäckliga ut så jag tänker inte ens smaka utan slänger de i morgon. Ser ut som det är...
Mia_R
2 minuter sedan
Svar: 1 213
Visningar: 44 577
Allmänt
Donald Trumps andra presidentperiod (2)
Samhälle Men hur involverad tror du han är i sånt här? Kan det vara andra som driver kulten och Trump kikar på det som hastigast och tycker det...
vilde
5 minuter sedan
Svar: 1 043
Visningar: 42 397
Allmänt
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Titta på Shellti (Shetland sheep dog)
Har mycket päls men den är inte så krävande utan tvärt om smuts verkar inte fastna i den...
Masse
25 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 155
Hund
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Importera från USA är inte så svårt som det ser ut idag. MEN det kan svänga fort både beroende på smittläge och saker som Trump kan...
Masse
30 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 2 099
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En rejäl skogspromenad på morgonen över stock och sten, som avslutades med lite patrullövningar (gulligast i världen när hon apporterade...
Brie
53 minuter sedan
Svar: 1 235
Visningar: 73 724
Hund