Bukefalos 28 år!

Tips för att stoppa katt att vara på motorhuven

Ett solskydd för vindrutan får du för 30:- och borde räcka om det bara är motorhuven som behöver täckas? Det har ju fästen för att klämmas fast och sitter därmed lite bättre. Med lite tur tycker katten att den ytan är mindre tilltalande också.
 
Ett solskydd för vindrutan får du för 30:- och borde räcka om det bara är motorhuven som behöver täckas? Det har ju fästen för att klämmas fast och sitter därmed lite bättre. Med lite tur tycker katten att den ytan är mindre tilltalande också.
Tyvärr såg jag tassavtryck på vindrutan också, så misstänker katten vart på taken också.. :/
Nu har jag som sagt testat att backa in istället och nu ger jag det några dagar, sen får vi se vilken plan jag tar till. :/
 
Det du kan göra är att sätta på katten ett halsband med uppmaning att ägaren hör av sig när denne ser din lapp och därefter berätta problemet.
Ägaren får antingen ta ansvaret och ha katterna inomhus, betala dig för att kunna skydda din bil och alternativt betala för omlackning av motorhuv i värsta fall.
 
Det du kan göra är att sätta på katten ett halsband med uppmaning att ägaren hör av sig när denne ser din lapp och därefter berätta problemet.
Ägaren får antingen ta ansvaret och ha katterna inomhus, betala dig för att kunna skydda din bil och alternativt betala för omlackning av motorhuv i värsta fall.
Hade funkat om jag hade vetat vilken katt det är, är det den ena jag sett häromkring så är den väldigt skygg och ingen av katterna häromkring har halsband... :/
 

Liknande trådar

Övr. Katt Har varit sjuk och inte varit ute i trädgården på tre dagar. Vilket också innebär att jag på tre dagar inte har tagit den dagliga...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 684
Senast: Breaktown
·
Katthälsa Sedan i slutet av sommaren har jag en ny gäst ute i stallet. En stor ståtlig hankatt. Först såg jag bara på åtgången av kattmat och på...
Svar
14
· Visningar
2 079
Senast: TinyWiny
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
6 923
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp