Tips Las Palmas

nickan1

Trådstartare
Ska till Las Palmasanaria. Undrar om någon har tips på trevliga restauranger eller utflyktsmål? Vi kommer inte att hyra bil. Vi är två vuxna som åker och gillar det spanska köket. Men även andra restauranger är av intresse såklart vi gillar det mesta utom sushi och tänker att det borde finnas bra restauranger eftersom det är en större stad.

Ska till Las Palmasanaria. Undrar om någon har tips på trevliga restauranger eller utflyktsmål? Vi kommer inte att hyra bil. Vi är två vuxna som åker och gillar det spanska köket. Men även andra restauranger är av intresse såklart vi gillar det mesta utom sushi och tänker att det borde finnas bra restauranger eftersom det är en större stad.

Akvariet Poema del mar, ljuvligt akvarium 😍

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
189
Senast: Sryoqwe
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 304
Senast: ameo
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 737
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud