Tips på aktivering!

Sv: Tips på aktivering!

Idag testade jag pet-flaskan och det funkade rätt bra!
Hon ville gärna smyga iväg så hon kudne lägga sig och bita sönder flaskan men sålände jag höll henne nära så busade hon runt tills hon fått ut alla köttbullebitar :D
Tränade på att söka köttbullar idag igen vilket gick mycket bättre än förra gången!

Sv: Tips på aktivering!

Ja jag funderar på att testa. Hunden har en del tricks för sig helt naturligt och det vore roligt om man enkelt kunde skapa "lydnad" av dem.
Hon är tex väldigt duktig på att hoppa jämfota rakt upp i luften, solklart fall för "hoppa" :D

Oh, du har en "såndär"(avis:angel:).
Jag anser att folk underskattar tricks alldeles för mycket! Tricks lär både hundarna och förarna otroligt mycket. Rekommenderar att kolla in Canis och Silvia. Skickar PM med länkar;)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Min kattunge är nu ca 19 veckor och har så klart väldigt mycket energi och behöver aktiveras. Jag går ut med honom flera ggr om...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips och inspiration för hur jag ska aktivera Rufus så han inte klättrar på väggarna under den kommande veckan...
Svar
10
· Visningar
1 070
Hundhälsa Hejsan, Behöver hjälp ,ed tips på lite hjärngympe-aktiviering av min hund som fått kennelhosta och som endast får gå på kiss och bajs...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: marytwice
·
S
Övr. Hund Åh det regnar igen. Wilton har i och för sig ingenting emot att vara ute i regnet, men man vill ju inte direkt vara ute längre stunder...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur