Bukefalos 28 år!

Tips på ljudbok!

Piek

Trådstartare
Min kära far önskar sig en bra ljudbok i julklapp. Han vill att det ska vara något som är lite spännande, deckare eller liknande.
Jag som gillar en helt annan typ av böcker känner mig lost... Har ni något tips på vad som kan passa en gubbe på 65? :D
 
Den första jag kommer att tänka på är Jussi Adler-Olsens "Kvinnan i rummet". Det är dessutom en serie så om han gillar den finns det fler att lyssna på sen. :)
 
Den första jag kommer att tänka på är Jussi Adler-Olsens "Kvinnan i rummet". Det är dessutom en serie så om han gillar den finns det fler att lyssna på sen. :)

Adler Olsen var den första jag tänkte på också! De första böckerna i serien är riktigt gedigna deckare, och är dessutom hemskt roliga, tycker både min far och jag :)
 
Min kära far önskar sig en bra ljudbok i julklapp. Han vill att det ska vara något som är lite spännande, deckare eller liknande.
Jag som gillar en helt annan typ av böcker känner mig lost... Har ni något tips på vad som kan passa en gubbe på 65? :D
Ge honom en månad med Storytel så hinner han lyssna igen en hel hög av eget val! För han har väl en telefon det funkar med?

169 kr per månad, gratis på prov i 14 dagar.
 
Storytell hade absolut vart nått men det är i bilen han vill lyssna tillsammans med sambon så då passar det bäst med CD skiva.

Tack ni andra för tips ska absolut kolla upp kvinnan i rummet!
 
Senast ändrad:
Storytell hade absolut vart nått men det är i bilen han vill lyssna tillsammans med sambon så då passar det bäst med CD skiva.

Tack ni andra för tips ska absolut kolla upp kvinnan i rummet!

En telefon och en auxkabel in i stereon, och man lyssnar på ljudbok i bilen hur lätt som hels!.

Så gör vi med allt från ljudböcker till sommarprat till poddar. Jättebra och flexibelt. de flesta bilstereor har auxingång, och en kabel kostar nästan inget.
 
Håller med både de som tipsat om Storytel och de som tipsat om Jussi Adler Olsens böcker! Jag lyssnar på Storytel bl a via auxkabel till bilstereon och det funkar jättesmidigt tycker jag! Och när det gäller Adler Olsens böcker så känner jag personer i åldrarna 18-84 år som lyssnat på dem och ALLA har faktiskt gillat den härliga kombinationen av spänning och humor! Dessutom är Stefan Sauks inläsning av böckerna fenomenal - vet att han fått priser för dem! (Jag har t o m en kompis som efter att ha lyssnat på dessa böcker bara lyssnar på sådant Stefan Sauk läst in! Å andra sidan är denna kompis "periodare" när det gäller ljudböcker - så han kan vara så restriktiv. Själv lyssnar jag i princip jämt - så för mig skulle Sauks inläsningar inte räcka så långt...)
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
13 893
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
408
Senast: tott
·
Kultur Kära buke, har ni några tips på bra HBTQ+ böcker? Främst fakta (men ge gärna skönlitteratur tips också om ni har något). Historia...
Svar
12
· Visningar
924
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 659
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp