Tips på serier!

Crossing lines. Tyckte egentligen inte de första avsnitten var så bra men är nu på ett hotell med trasig tv = Netflix på datorn. Och har nu sett nästan hela första säsongen. Ganska klassisk polisserie med lite udda inslag - som att de jobbar i hela Europa.

Mord i paradiset - klassisk engelsk deckare fast på en ö i Söderhavet. Med en del humor.
 
Crossing lines. Tyckte egentligen inte de första avsnitten var så bra men är nu på ett hotell med trasig tv = Netflix på datorn. Och har nu sett nästan hela första säsongen. Ganska klassisk polisserie med lite udda inslag - som att de jobbar i hela Europa.

Mord i paradiset - klassisk engelsk deckare fast på en ö i Söderhavet. Med en del humor.
Älskar mord i paradiset!
 
True detective kanske? Fast det är en aning dåtid, men inte så mycket.

Homeland som nämnts redan är bra!
 
Nu vet jag inte om det funkar för dig, men jag har ägnat många timmar åt White Collar och Person of interest.
 
Jag gillar:
Californication
The walking dead
Orange is the new black
2 broke girls
Hart of dixie
The big bang therory
Suits
Fresh of the boat
American dad
Family guy
 
Sherlock!!!:love::love: Måste bara ses, finns inga bortförklaringar
iZombie eller Jane the virgin kanske, roligare än vad deras titlar antyder..
Parenthood och Friday Night Lights om du vill ha lite mer familjedrama
Archer om du vill skratta och tål tecknat/animerat(?)
Sen finns det ju suits , orphan black, scandal, house of cards, the blacklist mm..
 
Alla CSI, nya Hawaii 5-0, alla NCIS, Castle, Bletchley Circle (visserligen lite dåtid men inte så länge sedan), Sherlock (både brittiska och amerikanska), Criminal Minds, Hart of Dixie, The Red Road, I regnskuggans land, Lilyhammer, Grantchester, Chicago PD, Chicago Fire, Bones, Southland, Rizzoli&Isles, The Fall, Mord i Sinnet, Tyrant, Body of Proof och The Good Wife.
Har nu snart sett hela Chicago PD och måste bara tacka för tipset! Den gillade jag verkligen. :bow:
 
Nu känner jag mig så där gammal igen.
Sken upp när jag såg rubriken, och tänkte direkt att jag skulle tipsa om Franquins Svarta Idéer - men inser nu att trots trådnamnet är det inte din bag.
svarta-idc3a9er-giljotin.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 395
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 605
Senast: Habina
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: startpompe
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 181
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp