Tips på snyggt, bra och billigt hoppspö

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 909
L

Lozzan

Ska börja köpa julklappar snart och har tänkt att köpa ett hoppspö alternativ hopp/allround (alltså nåt mittemällan långt) till min syrra då hennes gamla hoppspö inte är så fint längre. Eftersom jag vill köpa nåt mer och inte bara ett spö vill jag inte betala alltförmycket.
Finns det några tips? kanske svårt att ge tips på spön men några förslag!

Sv: Tips på snyggt, bra och billigt hoppspö

Jo, lite svårt att tipsa om spön men jag har några "favoriter" Tycker bäst om de hoppspön som är riktigt korta (eftersom de inte används egentligen, men de känns bra att ha ett i handen "i fall att"). Har mängder med spön,de bästa är nog ett i läder(matchar hästens bruna lädergrejer;) ) Vet inte märket... Kostade kring 200:- Annars är ju de "vanliga" i vad de nu är för material? helt okej,de med gummi "inflätat" i handtagen ger bäst grepp...

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
751
Senast: Hajfisk
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 268
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 556
Senast: Cattis_E
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka