Tips på soffa?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare NiraK
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 422
N

NiraK

Skulle behöva en enkel,stilren tvåsits-soffa.. Vill ha en lite stramare modell.. Nån som har nåt bra tips?
Helst billig/prisvärd..

Nirak

Sv: Tips på soffa?

fick inte du en ganska dyr soffa av dina föräldrar? :p
fast iofs kanske den inte får plats längre..

kolla på ikea :p

Svårt när man inte vet vad prisvärd betyder, men mio har en del som jag anser rätt stilrena, t ex Cortina (3-sits 9000), Street (2-sits 11000), Monza och Today (2-sitsare från 4500 och uppåt beroende på val av tyg/läder, ben etc).

Ja den är kvar i min gamla lägenhet! Det kostar mer att skicka den hit med flyttbil än vad det kostar att köpa en ny :p

Tack för tipsen, ska kolla dessa!

Nirak

Today från Mio är supersnygg och man kan välja tyg, färger,skinn och form på armstöd och ben. Och överkomligt pris :)

Hur billig?
Rusta har något "fyrkantigt" i svart skinn(?).
Kostar säkert inte så många kronor.
Prisvärt? det vete sjutton.

Liknande trådar

Fordon Vad har ni för bilar? Vi behöver köpa en till bil i familjen och är ute efter en prisvärd, bränslesnål bil som är pålitlig och alltid... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 041
Senast: Snubbelfot
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 627
Senast: Gunnar
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
307
Senast: sthu
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur