Tips på stil

Sv: Tips på stil

Tack fr tipsen tuaphua. :) Jag rider i en Jaguar dressyrsadel jag fick med min häst (Frieser) :) Har ridit mestadels i dressyrsadel detta år, då min chefs sadlar (rössli) samt lite hoppsadlar. Älskar min sadel så hoppas det inte är den. Jag har samkma smärtor i princip i anra sadlar eller en del av symtomen. Som på en viss häst med samma sadel kan jag inte rida lätt smärtfritt men kan sitta, men på en annan häst tvärtom. Sen tror jag att oron satt sig i psyket och förvärrat allting. :/

Mitt klicking hip är samma som snapping hip i princip och har inte riktigt märkt av det såhär tydligt sedan högstadiet. Jag har boken om harmoni och ska genast kontakta författaren. :)

Jag har bara ridit min häst barbacka två gånger och då känns benen tunga - det är skönt att rida så, men jag får ändå ingen blodcirkulation tror jag inte, ska tänka på det nästa gång jag rider barbacka. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: tuaphua
·
Ridning Hej! Jag är en tjej på 15 år som har älskat höstar hela sitt liv. Jag har en äldre syster som nu har flyttat hemifrån så jag får ta hand...
Svar
14
· Visningar
2 045
Senast: Buck
·
Ridning Rider en jättehärlig kille på 6 år, lite trots och "valp" finns kvar i honom men överlag är han supergo. Vårat största problem...
Svar
1
· Visningar
1 677
Utrustning Har sökt men hittade inte det svar jag ville ha och inte heller rätt tråd... förlåt moderator om jag postar en till kaka på kaka tråd!:o...
2
Svar
27
· Visningar
3 402
Senast: älgen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp