Ingen aning. Jag hade inte gett mig på det om jag inte hade hittat något recept som säger att det funkar.Jo iofs men om de står inne i 4 timmar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning. Jag hade inte gett mig på det om jag inte hade hittat något recept som säger att det funkar.Jo iofs men om de står inne i 4 timmar?
Ingen aning. Jag hade inte gett mig på det om jag inte hade hittat något recept som säger att det funkar.
Hittade ett från DN, iofs färsk/delikatesspotatis, 50-60 minuter i 150 grader och med bara potatis, alltså inte tillsammans med något. Eftersom jag inte har färskpotatis borde det ta längre tid tar jag för givet, men frågan är hur lång tid.
Testa? Dela dem så de blir mindre?
Mmm, men jag tror inte att jag kan lägga i potatisen på samma gång som köttet, fyra timmar känns lite långt även om det bara är 130-150 grader.
(som aldrig i livet smakade Skagen, däremot crabfish vilket är satans påfund)
Det får väl inte ens heta crabfish till och med![]()
Ingen aning, äckligt är det i all fall![]()
Ingen aning, äckligt ät det i all fall![]()
Hähä blev tvungen att googla. Surimi sticks heter de numer. Innehåller fisk, potatisstärkelse, tapiokastärkelse, äggvita och krabbarom. Superfresh!