Hittat ett toppenrecept! *skriver upp Dennis hot dogs och pannkaksmix på inköpslistan*
Åh, det här kommer min lekfulla mamma att älska!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittat ett toppenrecept! *skriver upp Dennis hot dogs och pannkaksmix på inköpslistan*
Det låter verkligen skitdrygt rentunsagt! Jag funderade på att gilla den goda maten (och semlorna) men det kändes svårt att gilla hela inläggetTänkte tillägga i mitt inlägg att om man gillade det är man en OND människa. SÅÅÅÅ synd är det om mig, faktiskt.Men jag hann inte förrän @Hyacinth gillade ...
Tapas kväll juTog mig ju inte iväg för att handla idag heller, så fick öppna några konserver.
1 tetra kikärter, flera kalamataoliver, några söta paprikor fyllda med nån italiensk ost, ½ burk röra gjord på rostade röda paprikor o tomater. Till det några skivor Göteborgskex fröknäcke + te.
MISÄR!
Tänkte tillägga i mitt inlägg att om man gillade det är man en OND människa. SÅÅÅÅ synd är det om mig, faktiskt.Men jag hann inte förrän @Hyacinth gillade ...
Gillade semlor och hotell![]()
Ja just det gillade jag med.
Styrkekjamizzar och sånt!
Sabla otur!!!
Äntligen har de leverpastejdoppade burkkräftstjärtarna fått rejäl konkurrens! Åh, vad det ser gott ut!Hittat ett toppenrecept! *skriver upp Dennis hot dogs och pannkaksmix på inköpslistan*
Va va va vad har jag missat?Bildfunktionen har ju potential att revolutionera mattråden!
Jag har också missat!Va va va vad har jag missat?
Va va va vad har jag missat?