Mitt liv kretsar alltid kring fisk - framförallt de lite mer ovanlig arterna med spännande namn![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt liv kretsar alltid kring fisk - framförallt de lite mer ovanlig arterna med spännande namn![]()
![]()
Såg honom på Masterchef australia i veckan, han verkade mycket inspirerande!Har ni läst Yotam Ottolenghis kokböcker? Jag har hört om dem i så många olika sammanhang nu att jag lånade en av dem på biblioteket. Den ser mycket lovande ut!
Synd! Du kan informera sällskapet att de serverar öl.Och försökte med caféet du tipsade om @Trani men det var ingen i sällskapet som var så pigg på det varken igår eller idag![]()
Eller helt enkelt åka dit med ett coolare sällskap!Synd! Du kan informera sällskapet att de serverar öl.![]()
Alla har fina husdjur utom jag!![]()
Jag gjorde en beställning på Hemköp i förra veckan och köpte ett par skojiga vegetariska halvfabrikat, ty de var billiga och jag har några väldigt hektiska veckor framför mig då det är rätt jäkla käckt att kunna slänga något i stekpannan eller ugnen vid hemkomst och ha maten på bordet inom tio minuter utan att det för den sakens skull handlar om något flottigt och småäckligt.
Ikväll tänkte jag prova ett par tre av dessa:
![]()
Vet inte riktigt vad jag ska ha till men jag tänker mig en stor sallad med fetaost och paprika och något annat med gott tuggmotstånd. Någon som har provat? Jag kanske kommer att vilja ha något rejälare till?
Det andra jag köpte i kombopriset var dessa:
![]()
Båda är helt veganska och dessutom glutenfria. Inte så dumt tycker jag som visserligen inte är varken glutenintolerant eller vegan men![]()
Jag också! Tycker det verkar hända rätt mycket spännande i den kategorin just nu, åtminstone i Sverige.Jag kommer på mig med att allt oftare stanna till vid just alla de nya vegetariska hel- och halvfabrikaten. Det förvånar mig själv!