En blir lätt lite till sig i trasorna i sällskap av JÄTTELÅNG karl.
Verkligen! Och jag får väl passa på så fort tillfälle ges, när jag själv är okvinnligt lång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En blir lätt lite till sig i trasorna i sällskap av JÄTTELÅNG karl.
Jag har ju träffat hen och jag skämdes faktiskt i ert sällskap på kultureventet. Och nu ska ni synas i vimlet IGEN?Herregud. Jag ska på kulturevent med middag med bihustrun ikväll. HEN ÄR KORTARE ÄN JAG!!! Jag tror jag ringer min son och ber honom hänga på. Ni kan inte TRO hur stolt jag är över hans 195 centimeter!
Det blir fänkålsrisotto, vitt vin och dessertöverraskning.
Jag har ju träffat hen och jag skämdes faktiskt i ert sällskap på kultureventet. Och nu ska ni synas i vimlet IGEN?
Jag har ju träffat hen och jag skämdes faktiskt i ert sällskap på kultureventet. Och nu ska ni synas i vimlet IGEN?
Då skulle hen bli LÅNG!
Hen kanske kan gå i högklackat?
Stek upp den o frys in igen.Blir galen. Tog fram köttfärs ur frysen i veckan för köttfärssås. Nu orkar jag verkligen inte laga den, men kommer inte kunna laga köttfärssåsen förrän tidigaste 22 och då kommer den vara dålig![]()
Investera i en termometer om du inte redan har det! Guld värt att mäta brödets innertemperatur istället för att laborera med tidentyvärr lite undergräddat då min ugn och tidsangivelser inte riktigt jobbar ihop men det har jag skrivit upp till nästa vecka!
Jag hämtar alltid mina pizzor från italienaren runt hörnet.Det blev hämtpizza från italienaren runt hörnet. De är dyrare än pizzahaket men ljusår bättre.