Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hämtar alltid mina pizzor från italienaren runt hörnet.
Köttfärssåsen smakade helt ok, hällde i resterna av tomatsalsa och lite sambal olek för att ge den lite stuns. Nu blev jag plötsligt hungrig, hmm, det blir kanske spaghetti ändå´![]()
Hörru! Har inte du pastaförbud?
![]()
ummmm... det är gott? Och han sa att jag fick äta en gång i veckan! Så även om jag äter imorgon också så fuskar jag bara med två timmar
Dessutom har jag inte ätit alls i dag - mycket nyttigt av mig.
![]()
Jag har ett suveränt minne för detaljer som är ovidkommande för min del.
Det är ju inte min ensak alls, men var rädd om dig.
Jag uppskattar verkligen din omtanke!Och behöver påminnas om vad jag borde/ska snarare än vad jag vill
![]()
Majs- eller bönpasta? Vi kör ibland nudlar gjorda på sötpotatis. Eftersom vi har en glutenintolerant avkomma har jag tvingats hitta alternativ. Något av det kanske funkar för dig ibland?
Att begränsas i vad man äter är ju skit.
Jag hade en i men tydligen inte på helt rätt ställe eftersom det blev undergräddat ändå, och då flyttade jag den ändå en gång för att vara säker. Men nu vet jag var jag måste sätta termometern iaf.Investera i en termometer om du inte redan har det! Guld värt att mäta brödets innertemperatur istället för att laborera med tiden![]()
Nja, kan jag inte äta mina hederliga Barilla spaghetti får det varaja visst är det skit att inte få äta vad jag vill? Eller jag antar att jag skulle kunna få göra det om jag gick ner 15 kg och mitt socker låg stadigt.
Vilket gör det ännu värre...
Jag äter faktiskt en del risnudlar och glasnudlar. Ffa de koreanska glasnudlarna som är gjorda på mungbönor.
Så kort och vill ha köttet well done.Jag åt på lokal efter bio igår. Antipasti, gott! En intressant sorts... paté, som servitören skämtsamt kallade för slarvsylta (jag har ingen aning om vad det var men det var gott), två sorts kallskuret, ett underbar fluffigt vitt bröd, ett par bitar riktigt mörkt knäckebröd och några gudomliga oliver. Hade önskat mig en bit ost också men det var gott ändå. Jag var lite mätt efter popcornen så det behövdes inte så mycket mer. Sällskapet åt en burgare som hen beställde well done, jag är lite orolig. (Särskilt som hen bara är 178 eller så.)
Fast risken är att de med 185 centimeter muskler beställer in en blodpöl att ha mellan bröden.Så kort och vill ha köttet well done.
Det kräver VERKLIGEN EN HEL DEL av hens biceps som kompensation.
Lagom är ju bäst, som vi kultiverade personer brukar säga.Fast risken är att de med 185 centimeter muskler beställer in en blodpöl att ha mellan bröden.![]()
Fast risken är att de med 185 centimeter muskler beställer in en blodpöl att ha mellan bröden.![]()
Nix. Jag vill ha medium rare, har inget emot rött, men pölar vill jag inte ha.Det är väl ändå att föredra hundra gånger om ???
p.s För att bygga de där musklerna krävs ju protein. Protein ÄR blodigt. (vet du inget, eller?)
Åh! När kommer en filial till Malmö? Tror det är det enda matstället i lund jag saknar..
Förlåt för OT, men jag måste bara berätta... Vi försökte transportera hem en sådan termometer från semestern i förrgår, eftersom vi håller på att hjälpa min bror att flytta hem från solen. När vi slängde upp resväskan i taxin till flygplatsen kom vi på något vis åt alarm-knappen (note to self: mjuka resväskor suger), så det började pipa som en väckarklocka (eller något annat...) där inne. Det tyckte varken vi eller taxichauffören var särskilt kul, men efter några sekunders panik kom vi på vad det var som pep. Termometern packades upp och batteriet plockades ur för att undvika en favorit i repris på en ännu mer opassande plats - typ flygplatsen!Investera i en termometer om du inte redan har det! Guld värt att mäta brödets innertemperatur istället för att laborera med tiden![]()