Men heja dig som iaf äter!Aptiten är inte på topp, men ska fixa nån god smörgås med hummus och grönt tror jag. Iste var en höjdare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men heja dig som iaf äter!Aptiten är inte på topp, men ska fixa nån god smörgås med hummus och grönt tror jag. Iste var en höjdare!
Jag var i Shannon 2003. Då var maten god och bra, men inte det allra minsta spektakulär.En kan ju hoppas att maten utvecklats på 10 åt och att det är anledningen! Kam bara minnas att frukosten inte var den bästa men resten av maten vet antingen riktigt bra eller bara bra - absolut inte dålig eller tråkig![]()
Avslutade kvällen med färgglad efterrätt. Jag älskar efterrättBlandad frukt/bär med mandel, turkisk yoghurt och ljunghonung
Visa bifogad fil 16566
Någon som har tips på bra lchf middagar? Alla grönsaker är tillåtna men tycker att det är svårt att hitta annat än grytor med grädde och vill inte göra massa broccoli gratänger utan gärna ”vanlig mat” utan potatisen, pastan eller riset liksom
Fisk är redan med på listan så att säga![]()
Funderar, tänker göra en enkel kycklingfilé i ugn. Den kräver gröna oliver, vad tror ni om att klicka i resten av tapenaden istället?
Åh, är det Roku? Det är min favoritgin! Har bara provat den och en annan som jag tappat bort namnet på, men även jag har hört att japansk gin är ovanligt snäll och god.Jag behöver anledning att öppna den japanska ginen![]()
När mina föräldrar anordnade ginprovning en gång för något år sedan var det faktiskt den sort som kom i en 1 liters plastdunk som vann smaktestet! Så det kan tydligen smaka bra ändå, trots tveksam förpackningWhisky i plastdunk bara osar kvalitet![]()
Hatar flytande deadlines, min hjärna reagerar precis likadant som din i sådana situationer! Men köttbullar på klassiskt vis är alltid trösterikt. Hoppas du kan gå på semester snart!Jag har drabbats av sommarförkylning. Inte ok. Har dessutom en deadline på jobbet som är lite flytande men som måste göras innan jag kan gå på semester = jag blir stressad men får ändå inte tummen ur att göra den färdigt = jag kan aldrig gå på semester = jag blir sur och har ingen lust att jobba = misär.
Kom i alla fall hem till köttbullar, rårörda lingon, kokt färskpotatis och himmelsk gräddsås (som jag då visserligen gjort själv dagen innan, som en äkta husmor, men ÄNDÅ!). Gud, jag är så bra på sås. Nån grönsak hade passat väldigt bra till, kanske broccoli, men det kunde inte köket åstadkomma.
Hatar flytande deadlines, min hjärna reagerar precis likadant som din i sådana situationer! Men köttbullar på klassiskt vis är alltid trösterikt. Hoppas du kan gå på semester snart!
Rubrikerna alltså när lokaltidningens journalister läser detta och gör ett scoop! ”Skattepengar går till personalens fylleresor”Äntligen berusad! Skulle just skriva att jag älskar semester. Men det här är inte semester, det är jobbrelaterat men rätt soft utom på torsdag.
Det är sommar det!glass vid Bergs slussar
Mina föräldrar hade firat midsommar i Bohuslän, vid stugan. Jordgubbarna hade kostat 55 kr/litern. Mamma VÄGRAR köpa jordgubbar om de kostar mer än 40 kr/litern. Hon och pappa hade blivit utan jordgubbarDagen efter kostade de 45 kr/l, pappa tyckte att nu kunde de väl köpa men mamma vägrade fortfarande av princip
Handlar absolut inte om att de inte har råd. Själv hade jag köpt jordgubbar på midsommar vad de än kostade, men kom glatt undan på östkusten med 35 kr/l.