athena_arabians
Trådstartare
Hoppas det var goda kex och ost
Kexen var inget att skriva hem om men jag har ju min stash med ost från Oviken Ost...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det var goda kex och ost
Nä jag har icke det (av principiella skäl undviker jag golfklubbar@Killaloe Har du provat lunchen på Sjögärde Golfklubb?
Jag hade samma princip tills jag häromåret hamnade på en golfrestaurang på Hisingen som var rätt bra.Nä jag har icke det (av principiella skäl undviker jag golfklubbar)
Däremot är jag mycket intresserad av att testa fikat i Solvik (kuggaviksgården) i ÅsaHar du varit där?
Jag har nog bara ätit någon glass där vid någon barnrelaterad blodsockerkris. Som jag minns det kändes miljön aningens exkluderande, men det kan vara fel (dvs ha sin förklaring mer i blodsockernivån än i sociala faktorer).Nä jag har icke det (av principiella skäl undviker jag golfklubbar)
Däremot är jag mycket intresserad av att testa fikat i Solvik (kuggaviksgården) i ÅsaHar du varit där?
Det verkar ju dumt om dom är exkluderande när jag tänker att det är en organisation som ändå ska vara inkluderande. Och när en ser det verkar det ju vara typ svensk sommaridyll liksom.Jag har nog bara ätit någon glass där vid någon barnrelaterad blodsockerkris. Som jag minns det kändes miljön aningens exkluderande, men det kan vara fel (dvs ha sin förklaring mer i blodsockernivån än i sociala faktorer).
Möjligen gjorde stämningen i mitt sällskap att jag vid tidpunkten inte var helt redo för helyllesvensk alkoholfri idyll. Möjligen. Jag ska ge det en chans till inom kort. Kul cykelavstånd med min nya elcykel!Det verkar ju dumt om dom är exkluderande när jag tänker att det är en organisation som ändå ska vara inkluderande. Och när en ser det verkar det ju vara typ svensk sommaridyll liksom.
Nu har jag Flyttat Ut På Landet. Dock ej semester ännu.
Lunch:
Hur lång semester har du, undrar man missunnsamt?Jag har båda delar! Vi har varit ute och plockat smultron mer eller mindre hela dagen.
Hur lång semester har du, undrar man missunnsamt?
Inte nya säsongen av Nailed It?Nu portvin, ost och Brideshead Revisited med Jeremy Irons och Anthony Andrews. Ack så fröjdefullt!