Ofattbart mysig fredagsmorgon! Jobb och arbetstider och väckarklockor och sådant, det är inget ni kör med, förstår jag?
Inte alls missunnsam, utan generös på ett väldigt omfamnande vis. Är jag.
Jodå, vi gick upp extra tidigt för att hinna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ofattbart mysig fredagsmorgon! Jobb och arbetstider och väckarklockor och sådant, det är inget ni kör med, förstår jag?
Inte alls missunnsam, utan generös på ett väldigt omfamnande vis. Är jag.
Skulle man möjligtvis kunna få receptet på brödet??Igår kickade jag igång surdegsgrunden till rågbrödet med kaffe och tranbär, och imorse stod jag och PARTNER och skållade frön och blandade deg. Längtar tills ikväll när det kommer lukta nybakat i hela huset! Så himla mysigt sätt att ha fredagmorgon.
Skulle man möjligtvis kunna få receptet på brödet??![]()
Jodå, vi gick upp extra tidigt för att hinna!Men med lite tända ljus och långsamt sippande på hett te mellan mjölmätandet var det ändå en väldigt trevlig start på dagen.
Vad är kycklingfingrar för något? Bra kombo med julmustenIgår blev det hämtepizza pga ingen orkade något annat.
Idag blir det fingermat. Kycklingfingrar, vårrullar, friterade bläckfiskringar och grönsaker till. Allting hemmagjort of courseServeras med typ aioli eller nåt liknande och julmust
![]()
Precis. Tror jag bara översatte engelskan chickenfingers. Men iaf kycklingfilé delad på längden några gånger sen panerad och typ friterat.Vad är kycklingfingrar för något? Bra kombo med julmusten
Edit: Som fishfingers? Kycklingpinnar med panering, helt enkelt?
Det går ingen akut nöd på mig, så ni kan sluta oroa er. Förvisso inte mitt kök, men maten landar i MIN mage.
Ååhhh älskar det receptet. Bytade ut en del av morötterna mot squash nångång. Sååå himmelskt gott det blevI fredags: morots- och halloumibiffar (Icas recept, tips! Himla gott), ugnsrostade rotsaker, tzatziki och sallad. Och rödvin