Tjänstgöringsbetyg

MJLee

Trådstartare
Jahapp, nu verkar det som AG verkligen kommer att KK efter ungefär en miljon hot om det. Jag håller naturligtvis på att febrilt hitta ett annat jobb. Nu ska det skrivas ett tjänstgöringsbetyg från AG. Han säger bara, skriv vad du vill så skriver jag under. :meh:

Så just sitter jag och försöker tota ihop något. Men hjälp! Vill inte låta för skrytig men samtidigt har jag ju faktiskt gjort det jag skrivit. Finns det någon snäll själ här som kunde hjälpa mig att gå igenom och läsa och säga om jag är helt ute och cyklar? :confused: PM gärna. Har jag upprepat mig för mycket, låter det floskligt?
 
Jag har lite erfarenhet av svårigheten få ut arbetsgivarintyg efter att AG gått i konkurs
Onödigt andra behöver gå på samma nit :)
 
Jag har lite erfarenhet av svårigheten få ut arbetsgivarintyg efter att AG gått i konkurs
Onödigt andra behöver gå på samma nit :)

Yep inte alltid lätt, nu tror jag inte att det blir så svårt för mig eftersom ägaren är lokal och jag behöver i princip bara åka hem till honom, sticka intyget under näsan och beordra honom att skriva under :p Men eftersom jag söker nya jobb så behöver jag det, utomordentligt berömmande ;) arbetsbetyget som jag skrivit. Funderar bara lite på hur jag ska få honom att skriva under det utan att han förstår att jag söker andra jobb. :idea:
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 727
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 040
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 102
Kropp & Själ Som några av er kanske vet i och med vad jag skrivit i andra trådar så har mitt mående denna höst nått nya botten-nivåer. Har aldrig i...
Svar
19
· Visningar
1 093
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp