Bukefalos 28 år!

Tjänstledigt under sommaren?

Lilla

Trådstartare
Min anställning upphör 15 juni.
Jag har fått klart att jag får fortsätta. Vi brukar få bestämma om vi vill att nya tjänsten påbörjas direkt eller om man vill börja när skolan börjar. Jag vill vara långledig i sommar och har enligt lönekontoret 14 betalda semesterdagar kvar och 13 obetalda.
Kan man söka tjänstledigt om man vill vara ledig mer?
 
Är semesterdagarna förskott eller är de intjänade innan 15 juni? Om du tar tjänstledigt, missar du semestergrundande arbetsdagar och kan bli av med några betalda semesterdagar. Om det är förskott då, inte redan intjänade.
 
Är semesterdagarna förskott eller är de intjänade innan 15 juni? Om du tar tjänstledigt, missar du semestergrundande arbetsdagar och kan bli av med några betalda semesterdagar. Om det är förskott då, inte redan intjänade.
Redan intjänade. Men dom räcker inte till den ledigheten jag vill ha.
 
Ok! Men kom ihåg att du får färre betalda semesterdagar nästa period om du tar tjänstledigt eller har obetald semester.

Obetald semester är du väl fortfarande anställd med försäkringar och grejer varje dag, tror inte det är samma med tjänstledigt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 685
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 594
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 413
Senast: jemeni
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 277
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp