Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är banne mig grym
Och det är grymt!imorgon är det vägdag efter helgen och jag orkar fasiken inte bry mig vad den visar.
Träningen går bra, jag orkar mer och mer (förutom jumping jacks då min hälsena fortfarande bråkar) och jag persade på marklyftet på cirkelfysen i lördags. Jag nöjer mig med det just nu.

Vi hade en kille med på cirkelfysen i lördags (kanske 30-35 nånting) han var ganska slut efter två varvOch det är grymt!![]()
Var så beredd på ett + på vågen att jag blev rent genuint förvånad över att det inte var det. Så är nu nere -20,4 kg sen starten.

Fast du kan ju vare sig minska eller öka i vikt av något som du har ätit samma dag.Mycket god mat hos min syster idag. Åt för mycket, inklusive prinsesstårta. Konstigt men vågen visar lite neråt men jag känner mig tjockare. Funderar igen om vågen verkligen stämmer.
Fast du kan ju vare sig minska eller öka i vikt av något som du har ätit samma dag.
Jag var o träffade sska nyligen. Innan jag åkte mätte jag min midja, sen när jag varit där ett tag mätte hon och då var den 4-5 cm större?!Mycket god mat hos min syster idag. Åt för mycket, inklusive prinsesstårta. Konstigt men vågen visar lite neråt men jag känner mig tjockare. Funderar igen om vågen verkligen stämmer.