Tonkineser + funderingar

KisseNova

Trådstartare
Jag tänkte kolla med er då jag har en renrasig Tonkines här hemma, då jag vet att flera av er har superkoll :D

OM man skulle para 2 Tonkines med varandra så fick man väl inga Tonkines? Vet att i min förra tråd så skrevs det att dom inte går att renavla, då bör dom alltså bara framkomma av siames och burma? Har inga avelsplaner på Sickan, hon ska snart kastreras. Men funderar i allmänhet då jag kanske vill ha en till Tonkines :angel:
 
Sv: Tonkineser + funderingar

Om du parar två tonkineser kommer avkomman bli 100% rasen tonkines.
Men färgmässigt kommer du få både burmamaskade, siamesmaskade och tonkanesmaskade.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 224
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 773
Senast: Trott
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 282
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 346
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp