Bukefalos 28 år!

Tornerspelsträning i Örebro??

S

Smulan85

Såg att det fanns en gammal tråd kring det här. Hoppas det är ok att jag ändå lägger in en ny "fräsh".

Är det någon som håller på som det är nu?

Eller finns det några som är intresserade av att börja träna tornerspel i Örebro-trakterna??

Lite tråkigt att alltid träna själv...
 
Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Jo jag vet. Jag har varit med dem och tränat hela våren. Men hade tänkt se mig omkring ifall det fanns några intresserade närmare. Det tar trots allt en stund att åka till arboga.
 
Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Nu blev jag lite nyfiken O.o
Vilken av dem som tränat är du?
Ser inte så bra på bilden.
Rider själv med kuskarna, och har gjort ... så länge jag kan minnas.
Caligatio, stor brun nording, eros.
 
Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Jag tränade i den första gruppen. Med mitt varmblodssto. Vi sågs på KMet i hoppning.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Lady_S
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 445
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
377
Senast: sjoberga
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
886
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp