Bukefalos 28 år!

Tornerspelsträning i Örebro??

S

Smulan85

Såg att det fanns en gammal tråd kring det här. Hoppas det är ok att jag ändå lägger in en ny "fräsh".

Är det någon som håller på som det är nu?

Eller finns det några som är intresserade av att börja träna tornerspel i Örebro-trakterna??

Lite tråkigt att alltid träna själv...
 
Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Jo jag vet. Jag har varit med dem och tränat hela våren. Men hade tänkt se mig omkring ifall det fanns några intresserade närmare. Det tar trots allt en stund att åka till arboga.
 
Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Nu blev jag lite nyfiken O.o
Vilken av dem som tränat är du?
Ser inte så bra på bilden.
Rider själv med kuskarna, och har gjort ... så länge jag kan minnas.
Caligatio, stor brun nording, eros.
 
Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Jag tränade i den första gruppen. Med mitt varmblodssto. Vi sågs på KMet i hoppning.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
956
Senast: Wille
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
529
· Visningar
14 411
Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 246
Senast: snorp
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
496
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp