Torrschampo ?

Hej!

Min gamla stallkompis använde det jämt på sin skimmel. Det var stor skillnad före och efter. Tyvärr minns jag inte vad hon använde, bara att.

/Lavinia

Jag köpte torrschampo för skimlar för första gången bara häromdan. Provade på en fläck idag. Sprayade på, lät sitta en minut och torkade av med handduk. Fläcken flyttade sig från ponny till handduk.

Dock lär jag använda det sparsamt, minns inte innehållsförteckningen i huvudet men med tanke på hur effektivt det var så är det nog grejer med rätt bra fart i... Det jag köpte var Veredus Easy White.

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och... 2
Svar
28
· Visningar
1 941
Senast: Ketrawzc
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
556
Senast: Jahopp
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Malva1978
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka