Träck analys

sommerday

Trådstartare
Jag skickade in träck analys via kolla-masken kittet som man köper via granngården eller apoteket kostnad ca 280kr. Smidigt, snabbt och lätt. Finns det något annat sätt som går lika bra men är billigare?

Sv: Träck analys

Man kan ta ett blodprov (endast bandmask) 165:- ex moms via din veterinär.
Vet inte hur mycket en träckprovsanalys kostar från Uppsala...

Sv: Träck analys

Jag skickade in träck analys via kolla-masken kittet som man köper via granngården eller apoteket kostnad ca 280kr. Smidigt, snabbt och lätt. Finns det något annat sätt som går lika bra men är billigare?

Har man bara några hästar är KollaMasken det billigaste man kan hitta, om man inte lämnar in direkt till veterinärklinik (vissa tar emot prover).

Liknande trådar

Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
490
Senast: Cattis_E
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 145
Senast: Mint
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 366
Senast: Roheryn
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 040
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka