Bukefalos 28 år!

Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

men sörsal kom och annan sötsak blev sur men do får vara sura på varandra,, ubte mitt probem utan deras..
so sött alla z:heart
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag har gått till flera barnmorskor och ingen av dem rekommenderar p-spruta. Fatta hur starkt det är med tanke på hur länge det varar! Det är redan stor risk för cancer med vanliga p-piller och hur mycket är det då inte med en sån spruta? Huuuu...
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Cancer?!
Tänker du på bröstcancer som eldas på av östrogen?
Sprutor och minipiller innehåller inget östrogen.

Började med sprutor redan när jag var 20 för att hålla migränen i schack.

Det bildas en depå av vätskan som bryts ned lite i taget.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

JAg äter cerazette och har varit mensfri från första stund:)
Ska ev byta nu när jag har ett bmi som tillåter det:)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV: Sitter i solen i stallet och njuter av fågelsång, hästarnas tuggande och funderar på om det verkligen måste vara svårt och jobbigt? Om man kan vända om det till en utmaning, något roligt och givande i stället?
Frågan är bara hur?
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

vv eftersom jag inte har tid att vara sjuk så ignorerar jag både den smått rinnande näsan och den lätt ömma halsen!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag har vrålont i mina höfter:(
Och måste rasta vovve:(
Nåja ska ringa till husse och höra om de hämtar idag.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag har idiotont i ryggen. Ingen bra idé att åka till Karlstad och kolla på hockkey med ryggvärk. Men kul hade vi.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Om du får ont i ryggen av att kolla på hockey så är det nog tur att du inte spelar själv :D

VV: Tröööööööött
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Lunchen blev rester av tacosen igår:) Nu har jag börjat städa lite. Svårt att städa med vovve som hårar bara:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
296
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: tott
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
397
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 563
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp