Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ibland är det lixom skönast så känns det som trots att man saknar lite sällskap :)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Och jag vill dejta, men offret bor så långt bort att det känns som omöjligt detta året :(
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

JAg är döööööööööötrött, men måste rasta vovven. Eländet äter inte sin frukost så det lär bli två rastningar ju..
Han ska hämtas sen,för jag ska städa.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Han kan väl knipa? :D

VV: Jag fick klartecken för intervju med en hundförare till vår tidning, hoppas studiebesök ingår! :D
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Usch fått in möss i huset:crazy: hittade lort först vid soptunnan i köket sen luktade det piss i tvättrummet. Gillrat lite råttfällor. Men hjälper inte det blir det Anticimex..
Passar ju en westi hund för tillfället tyvärr är han för gammal för att jaga några möss. Varken hör eller ser bra. Men pinkat inne har han gjort två ggr:crazy:

Idag blir det lite födelsedags firande. Mammas gubbe fyller år. Blir nog smörgåstårta och morotskaka:d
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jo..

Det blir bara en ful ovana med tiden. :angel:

Dåliga vanor är svåra att bryta, speciellt om dom ger en lugn och ro dessutom sover man gott ;) men ne visst sällskap är ju att föredra , men man måste visst kyssa många grodor först :angel::cool:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

...och jag har världens bästa, finaste, underbaraste sambo :love:
Efter en liten "skattjakt" hos svärföräldrarna så hittade jag en ny dator...och den var till mig! :eek::love:

Aaaaaaaaaaah!! :love::love::love:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Har städat kök och vardagsrum, tvättat två maskiner, gått ut med tre dunkar vatten till hästarna, fyllt sju hönät och promenerat/pysslat med alla tre ponnyerna.

Klar för idag? Nepp!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

...och jag har världens bästa, finaste, underbaraste sambo :love:
Efter en liten "skattjakt" hos svärföräldrarna så hittade jag en ny dator...och den var till mig! :eek::love:

Aaaaaaaaaaah!! :love::love::love:

Vad skönt att bli lite bortskämd ju:)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

VV: Gah! hatar när man gör sig själv osäker! T.ex. Har jag verkligen stängt av spisen nu?
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Gott och trevligt med lite firande. God smörgåstårta. När vi kom hem såg vi att en mus tagit osten i en fälla. Såg även att mössen hur enkelt som helst tar sig in via gamla badrummet:crazy:

Det behöver ju helt klart en helrenovering. Det används ju inte alls i nuläget mer än som förvaring.
Tänkte på TV4s Bygglov. Det hade ju varit ett prima projekt för dom ju:D
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Det är ju alldeles fantastiskt att jag har mensvärk fast jag tar p-sprutor sen augusti. Såhär strulade det aldrig förut! :mad:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Får man inte mens om man tar p-sprutor? :eek:

Sonic - Jag undrar ju vad jag gjort för att förtjäna någon som han...:love:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Nix, ingen ägglossning, ingen uppbyggnad av slemhinnan, ingen mens :D
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Men vänta, va?
Minipiller förhindrar ju också ÄL, men mens får man likförbannat?

Jag vill också ha P-spruta i så fall! :mad:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Mini och spruta innehåller ju båda gulkroppshormon men det är nog mer i sprutorna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 020
Senast: Niyama
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 592
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp