Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Nejdå.:) Ing a knapplån här inte:)
Blir man förvirrad så är det en bonus :rofl:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Fascinerande semester :) Underbart rolig och tröttsam. Mne jag har gått UPP två kilo. Måste vara för att jag ätit både lunch och middag:)
För motionerat har jag gjort så det räcker.
Nu har jag vovven tills imorrn. Stackarn är nog förvirrad och tror han har flyttat hit snart.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Igår när vi kom till stallet hade en vattenkopp sprungit läck och flödade vatten. Som tur var fick stallägarna tag på en rörmokare som kunde va på plats snabbt.
Under tiden blev det att hinka vatten och sopa bort. Dumt när avloppsbrunnen inte rinner ner som det ska. Rörmokaren pluggade bort den trasiga vattenkoppen sen. Behöver ju inte ha dem när hästarna ändå är ute och går på lösdrift.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

HAHAHAH,

Kinesisk tortyr.
En sjöman blev avslängd från sin båt, utan pengar, i Hongkong.
På kvällen känner han ett väldigt påträngande behov. Han gick in på en kinesisk bordell och fick med sig en kinesiska upp på ett rum. Efter många pustanden och stönanden, tyckte han att han var färdig och det blev dags för betalning. Han sade då att hon fick klara sig utan betalning, för han hade inga pengar. Den lilla vackra kinesflickan säger inget utan niger med ett leende, underdånigt som kinesiskor blivit uppfostrade och går tyst därifrån. Sjömannen lägger sig på rygg och somnar snabbt efter dom ansträngande övningarna.
På morgonen vaknade sjömannen med en stor sten på magen. På en lapp på stenen, står det: -"KINESISK TORTYR tredje graden". Han blir mycket rädd och vräker för säkerhets skull ut stenen genom fönstret.
Just som stenen håller på att försvinna ut genom fönstret vänder den sig ett halvt varv och då får han syn på en ny lapp, där det står: "-KINESISK TORTYR andra graden. Din vänstra testikel är fastbunden vid stenen med pianotråd". Vettskrämd gör sjömannen det enda vettiga och hoppar ut genom fönstret efter stenen!
När han fallit en bit får han se en ny lapp där det står: "-KINESISK TORTYR första graden. Din högra testikel är fastbunden med pianotråd vid sänggaveln."
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Katten har kommit hem igen ! Eller rättare sagt kommit ut ur källaren där hon varit instängd sedan i förrgår.
Jag har ropat efter henne och öppnat dörren ungefär en ziljard gånger, men katten behagade komma först nu
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ahahahahahhahahahahaha!! :rofl::rofl:
*ramlar av stolen*

cirkus - detta är, inofficiellt, tråden utan knapplån, så nej, det behövs inte :)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

har vart uppe sen 06 och varit på ortopedteknik med dotra sen handlat med dejten.
nu kaffe sen städa
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Har hittat en okej klänning till bröllopet. Den är snäll mot figuren men kräver underklänning.

Sen är det bara skor, sjal/kofta och smycken kvar :crazy:

Valfri klädsel är ett otyg!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Visst är det:)

Dejten och jag ska till Tyskland om ett par veckor:)
Hans pappa ska med. Hans syster ville bli vän med mig på fb och hans barn med. Jösses
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Låter onekligen som att ni är lite närmare än bara "en date" med tanke på att halva släkten redan blivit involverad? ;):p
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ja hans mamma ringer mig med:)
Haha herregud så komplicerat:)

Har handlat lax och mögelost, tacogrejer, alaskan pollock och ägg till äggsås, grejer till min pastasås.
Kommer laga en massa god mat i helgen:)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Fy fan för en del människor. Fy faaaaaaaaaaaannn.. Och det menar jag. Knäcka en redan knäckt människa det är för jävligt.
Jävla fruntimmer det finns.. och det säger jag som kvinna..
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

vv: Att dejta är rörigt värre och gudars så jobbigt :o:D:angel:

Så nu sitter jag här själv med en flaska rött i min ensamhet...:cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 020
Senast: Niyama
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 592
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp