Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

*knapplån*

blev tvärförbannad på en kille häromdagen så jag bestämde mig att nä nu jävlar räcker det så jag raderade min profil på sidan där vi brukade skriva, blockerade hans nummer på min telefon så han inte kan ringa eller smsa (och jag inte han heller då)

idag kom han in på jobbet och frågar försiktigt "varför har du inte svarat på mina sms....?" och jag svarar glatt "jag får inga sms av dig" och han "har du blockerat mig..." jag "jajjamen!" han "då får du avblockera tycker jag..."

så undrar vad det är han vill nu.. men det va så gött att säga HAHA till honom
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Härligt Sonic :up: håller tummarna :)


Ryggen är bättre men inte bra :cautious: , målaren snygg men jösses vilken omogen mes :eek: Dreglar inte längre :meh:

Trött sovit massor och varit låg hela dagen :down:

I morgon är en ny bättre dag :up:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Det stormar lite ute :)
Ska komma snö i natt, just nu regnar det bara.
Attans att jag inte köpte sån bordskamin för lite värme.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Målaren dök upp sådär 2 timmar tidigare än avtalat :banghead: så iklädd morgonrocken och nyvaken sprang jag som en yr höna för att lokalisera och stänga in 3 katter (plötsligt försvunna :confused: )och en hund så han kunde komma in , vilken syn! :laugh:
Vilken start på dagen . . .
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

vv: Lossnade en bit ur en tand igår :( det gör inte ont men det blev en vass kant så nu blir det akuttid hos tandis *hoppas det inte blir snordyrt :meh:*
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

vv: Plånboken överlevde tandis men det var på håret, det fanns ett litet hål också så det blev lagning :meh: 1115kr fattigare mao.

Sedan håller jag på att fundera på om en 40-årig kärring kan ha en Sons of Anarchy hoodie? :o har hittat en som jag blivit så förtjust i :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Klart man kan. Jag har nyligen köpt ett par skinnbyxor på Tradera, det är väl med lite vågat:D

Ledig idag, skönt. Ligger på soffan och äter Lindtkulor:p
Ut till stallet sen. Blir nog installning ikväll pga väntat oväderO_o
Ska hämta ut dörrknackaren på vägen med.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Bara för att sambon är bortrest så tyckte vår bergvärme tydligen att det var läge att krångla lite, så jag har fått meka igång den helt själv (med hjälp av en stackars kille från firman som telefonsupport som var så pass pedagogisk att vi löste problemet). Dagen har gått från morgonens panikkänsla till pösig stolthet, jag är ju uppenbarligen väldigt händig :D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har vågat mig ut i blötan för att handla men glömde hö till djuren. Suck
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har fått en liten pälsboll här till. Honkatten här hemma har PMS deluxe medan hankatten går bra med lillen. Däremot så kommer det dröja lite mer innan de introduceras.. honkatten blir sur och eggar upp hankatten. Däremot fungerar lillen och hankatten i samma rum utan problem men de får träffas enbart under strikt uppsikt.

999628_619503688111731_562469965_n.jpg
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Det är fan inte normalt att vilja gå och lägga sig nu trots att jag sovit mer än vanligt sista veckan.
Har sovit kanske 2-3 timmar i sträck varje natt så det är inte illa.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Fick en gråt.attack på tåget i morse. Normalt...O_o och lite lagom pinsamt.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag är klen! Jag vill vara frisk nu.
Min snälla mor hade köpt cheesecake till mig som jag mumsade i mig i förmiddags. Känner dock hur jag sväller, inge träning pga förkylningen och tröstätning.
Vann 300 kr på triss som min vänliga mor också hade köpt.
Det regnar och jag hoppas prognosen ändrar sig så det fortsätter komma regn och inte snö.
Ingen som vet var man kan se Castle säsong fem MED text?
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

vv: Det snöar inte just nu men det har börjat blåsa mer. Ena katten gick precis ut en extremt kort sväng och jädrar vad förvånad hon blev över snön! :D det var inte populärt så nu lär väl hon inte gå ut före våren :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag tror jag ska duscha. Eller kanske gör det senare... hmm vet inte. Behöver sortera tvätt och rensa ett vattenlås också. Suck. Och putsa fönstret innan det blir minusgradeer. Håhåjaja. Jag kanske borde skrivit detta i gnälltråden i stället? :cautious:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl


VV: Skönt att jag slutar 11.15 imorgon. Då hinner jag göra alla lyckliga imorgon.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Är beroende av American horror story.

Gud vad jag tycker den är bra!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Sitter i sittkudden framför brasan och väntar på middag, kalops kl 20:p

Hästarna får stå inne inatt. Vi tog in dem och red en runda till paddocken. Q gick väldigt fint trots regn och vindbyar:)
Dock var det lite otäckt när han fastnade och snurrade in sig i grimskaftet i stallet innan. Han fick panik och höll på att gå omkull. Fick snabbt dra loss grimskaftet tack vare säkerhetsknuten. Tur han var lugn när jag sa till honom att vara det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Pilot
·
Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2
Svar
24
· Visningar
638
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 930
Senast: farin
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp