Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jo... så är det tycker jag också. Men det kanske kan avhjälpa lite iaf. För mig vart första undersökningen nästan gratis eftersom jag hade årets bidrag samt förra årets sparad. Så totalt hade jag 600:- att utnyttja. Om man inte vet om bidragen kan man ju använda iaf 600 på ett besök :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Totalt värdelöst men viktigt vetande :

Målaren som fixar hemma hos mig är värsta hunken och vrålsnygg:D
Dreglar som värsta tonåringen :p :d
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

KL

Ödet klumpar ihop viktiga händelser i mitt liv till speciella datum. Idag är det uppenbarligen ett sådant datum. Precis som 27 februari, 10 juni och 13 juli.

Tack ödet för att du underlättar för en tankspridd tant :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Känner mig så fet, fet och så fet. Och ändå lassar jag i mig glass:banghead: Nåja!:D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag ska träffa läkaren imorgon och be om en remiss till GBP. Jag ligger PRECIS på gränsen till BMI där landstinget bekostar operation utan andra komplikationer av vikten.

Tror ni jag har kunnat äta senaste veckan eller så?

Nä precis... Får ta på bly i BHn imorgon :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag måste vara galen! :nailbiting:

har precis anmält intresse till "vem vet mest" och jag som inte är speciellt allmänbildad, satt precis och slötittade på pengarna på bordet och då flög "¤& i mig, men ska försöka hamna där i stället är nog bättre för mig.
Man måste våga chansa/leka lite.
Fler som hakar på? eller andra roliga tävlingsideer? :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Lycka till:D


Ovanligt morgonpigg idag. Jobb 14-22. De andra på jobbet ska på julfest ikväll.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Min migrän tyckte det var en bra dag att dyka upp på. Så jag fick avboka. Har inga mediciner hemma och köra 14+14mil med migrän känns inte så lyckat :(
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jo det får jag nog :) Passar på att lista mig på den som ligger 4 mil härifrån istället :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Provade att träna i morse men efter tjugo minuter var det bara att acceptera att jag har ngn form av skit i kroppen...
Jobba 15-18, så värdelöst.
Känner mig klen, ångestig och olustig. Blä.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Hittar inte sambons visa-kort.
Det är obra.

Undrar just var jag har lagt det :nailbiting:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har sökt ett jobb jag verkligen vill ha. Redigerade cv:t och håller tummarna ;)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Håller tummen!

kl

VV: Jag är trött! Är sugen på typ pizza.. Nej tacos!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Håller tummarna sonic!

VV när jag fått tag i allt jag behöver och fått bort överflödiga möbler så kommer min lägenhet bli så perfekt! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Pilot
·
Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2
Svar
24
· Visningar
638
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 930
Senast: farin
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp