Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Arg på att folk kan få bete sig hur som helst.
Då det så
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag har ätit 2/3 av en sån här:

hagges_4178_fa-r_copy.jpg

:d
Ska jag äta den sista biten också tycker ni?
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Spara en till frukost :)

Jag är förkyld :(
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Funderar på det...men skulle ju kunna spara halva o äta halva nu. :d :angel:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Så trött på att folk ljuger hela tiden. Gå och dö jävla människa :/
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag behöver gå upp i vikt, tappat för många kilon. :down:
Gah!! Att det ska vara så svårt :cautious:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Å jag behöver gå ner typ 15 kilo. Så att jag kan knäppa mina termobrallor stl 42 igen (som jag köpte för ett år sen när jag började gå upp i vikt utan anledning) och kunna ta mig på mig nåt mer än de enda par jeansen jag kommer i.

Har runt 10 par byxor i garderoben som jag inte kommer i längre och envis som jag är vägrar jag accepterar viktläget och köpa nya tjockisbrallor stl 44. För mig är det tjockisbrallor när det är 44:or

Fast älskling säger att jag är finast i världen ändå och det spelar ingen roll om jag så skulle gå upp 10 kilo till :)

Men snart är det jul och nyår så jag kommer väl inte undan om jag ska se något anständig ut på fest...
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ledig idag, välbehövligt. Ska stanna i sängen en stund till och leka med ipaden:)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Kom helt av mig i förra vv-tråden så nu hoppas jag in igen! :D
VIKTIGT vetande: 11 månader med :love::love::love: idag...tiden går så himla fgort! :D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag har dagligen somnar runt 04 och under de senaste fem dagarna vaknat 06:44. Bör jag nämna att 06:44 är tiden pappa dog?O_o
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Egentligen för hästigt... men "orkar inte" lägga det nån annanstans just nu, eftersom det känns som hyfsat *värdelöst vetande*.

Åkte senast från stallet för ganska exakt 14 dagar sedan, efter att tagit farväl av den vackra vita...

1381627_10151771551207620_1298821206_n.jpg


Helgen efter var jag i Skåne på kanontrevligt Travianparty och hade väl hoppats "orka" åka till stallet o sortera prylar i "sälja" o "kasta"-hög... men har inte orkat...

I söndags åkte jag upp till Karlslund och tänkte gå på "Hästens dag", men orkade inte gå in i stallet/ridhuset/cafét... Utan tog en promenad längs ån i stället.

Men nu måste jag ta tag i mig själv och ta tjuren vid hornen, för som det är nu vaknar jag femtioelva gånger per natt och ligger klarvaken och somnar ett par minuter innan larmet går.

Mer kaffe åt folket... helst något sliskigt sött också... Lite för långt till "akuthandel" dock, när man sitter på jobbet mitt ute på vischan.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Kram!

----

För trött för att vara aktiv men blir rastlös om jag lägger mig...
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Du kan få några av mig med :)
Även om jag gått ner 20 kilo det senaste året har jag ff runt 15-20 kg kvar :)
Svårt när kroppen inte orkar träna, men jag försöker hålla igång så gott det går :)
Är ju anti att ta smärtstillande och träna men gör det ändå
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Träna e överskattat ;) Jag har sprungit minimum 2,5 mil i veckan sen i våras och ändå ökat i vikt. Mått skit men inte förstått varför.

Kosten är ändras sen en månad tillbaka och tarmen läker förhoppningsvis som den ska. Väntar på att se vad som kommer att hända med kroppen. Än ingenting. Men babysteps - Rom byggdes inte på en dag och jag lär väl knappast få vara med om nåt viktras. Även om det känns som att det är det jag borde haft.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
365
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
6 156
Senast: CaisaCax
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 983
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp