Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig så otroligt splittrad! Vet inte vilket ben jag ska stå på och och vilket håll jag ska se åt? :crazy:
 
kl

Har en liten fråga, om man ska skicka ett brev skrymmande med frimärken men det inte går ner i brevlådan, kan man lämna in det på ett postservice ställe då som man gör om man köper postens egna embalage?:P
 
kl

Har en liten fråga, om man ska skicka ett brev skrymmande med frimärken men det inte går ner i brevlådan, kan man lämna in det på ett postservice ställe då som man gör om man köper postens egna embalage?:P
Ja absolut, jag brukar bara säga att det inte går in i lådan :)
 
kl

Har en liten fråga, om man ska skicka ett brev skrymmande med frimärken men det inte går ner i brevlådan, kan man lämna in det på ett postservice ställe då som man gör om man köper postens egna embalage?:P
Man kan lämna in vanliga frankerade brev där också. :p
 
Det blir inga plommon på trädet på tomten i år, hela trädet verkar vara angripet av plommonstekel för de plommon som finns ruttnar och ramlar ner:cry:
Förra sommaren var det ju fullt med goda plommon:d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 355
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 231
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp