Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ja riktigt obehagligt!!

Jag tog en runda inne och kollade läget och försökte kolla nedanför över balkongräcket med men gick halvbra då jag är så höjdrädd.
Nu är jag beväpnad när jag går ut nästa gång, ett glas vatten och en penna borde väl kunna göra någon nytta om det behövs utan att räknas som direkt vapen och mobilen i fickan såklart.

Någon som har en hund att låna ut nattetid? så man slipper flyta bort..

Hade jag haft min gamla hund hade jag kunnat bo på markplan med öppet överallt, skyddade mig några gånger, var världens snällaste egentligen men man ger sig inte på familjen och dummar sig informerade han om tydligt, utan att bita dock men hade han säkert gjort om det hade krisat för mycket.

/hallonsaft dock glad jag inte bor längst ned i huset och dessutom centralt så det passerar en hel del folk förbi dygnet runt eftersom alla kommunikationer ligger på andra sidan av min gata, just nu helt okej med folk som tjoar glada hemmet.
 
Senast ändrad:
Ja riktigt obehagligt!!

Jag tog en runda inne och kollade läget och försökte kolla nedanför över balkongräcket med men gick halvbra då jag är så höjdrädd.
Nu är jag beväpnad när jag går ut nästa gång, ett glas vatten och en penna borde väl kunna göra någon nytta om det behövs utan att räknas som direkt vapen och mobilen i fickan såklart.

Någon som har en hund att låna ut nattetid? så man slipper flyta bort..

Hade jag haft min gamla hund hade jag kunnat bo på markplan med öppet överallt, skyddade mig några gånger, var världens snällaste egentligen men man ger sig inte på familjen och dummar sig informerade han om tydligt, utan att bita dock men hade han säkert gjort om det hade krisat för mycket.

/hallonsaft dock glad jag inte bor längst ned i huset.
Ha hårspray med dig, oumbärligt ;)

Jag borde verkligen gå och lägga mig, ska upp halv sex men är ju inte trött! :angel:
 
Ha hårspray med dig, oumbärligt ;)

Jag borde verkligen gå och lägga mig, ska upp halv sex men är ju inte trött! :angel:

Smart tanke där, ja du borde verkligen natta och jag med hade tänkt lägga mig senast 23:00, så bra det gick (som vanligt).
Hoppas du kan somna i något sånär vettig tid, usch inte sotis att du ska upp så tidigt.
 
Smart tanke där, ja du borde verkligen natta och jag med hade tänkt lägga mig senast 23:00, så bra det gick (som vanligt).
Hoppas du kan somna i något sånär vettig tid, usch inte sotis att du ska upp så tidigt.
Det var min plan det med, men det gick i stöpet nu ska jag krama kudde i alla fall annars lär jag aldrig komma upp i morgonbitti, sov gott sen!
 
Nackdelen med sömnproblem är att man blir hungrig och det går ju fan inte att sova med kurrande mage heller
Var ändå glad att du blir hungrig på sätt och vis, jag har tappat matlusten totaltoch allt för många kilon pga. mina mediciner och är smalare än vad jag bör vara, var tunn redan innan. Skänk gärna lite matlust hitåt.
En knäckemacka/dag är mycket för mig just nu, inte alla dagar jag ens får i mig det.
Kaffe och cigg rullar jag runt på och vatten och saft med iofs. i värmen.
Det där ordet lagom...
Dock sover jag okej även om jag är hungrig, men sömnen är med strul med nu tyvärr så har stilnoc till hjälp.

/hallonaft som känner att detta inlägg vart mindre positivt, sorry.
 
var glad att du blir hungrig på sätt och vis, jag har tappat matlusten totaltoch allt för många kilon pga. mina mediciner och är smalare än vad jag bör vara, var tunn redan innan. Skänk gärna lite matlust hitåt.
En knäckemacka/dag är mycket för mig just nu, inte alla dagar jag ens får i mig det.
Kaffe och cigg rullar jag runt på och vatten och saft med iofs. i värmen.

Och jag har gått upp nästan allt jag lyckats gå ner pga sömnbristen.
Ska försöka börja träna mer, men kroppen har varit lite anti det sista
 
Och så började det mullra igen och hunden ligger på helspänn.
Stackars liten.
Och jag har gått upp nästan allt jag lyckats gå ner pga sömnbristen.
Ska försöka börja träna mer, men kroppen har varit lite anti det sista

Hoppas åskan gör luften bättre, stackars vovven :cry:
Bra jobbat att gått ner, tråkigt att det gått upp igen men du är en strong fighter, det har du bevisat många gånger.
 
Hoppas åskan gör luften bättre, stackars vovven :cry:
Bra jobbat att gått ner, tråkigt att det gått upp igen men du är en strong fighter, det har du bevisat många gånger.

Tackar!! Jo jag vet ju att jag klarat det tidigare så då kan jag göra det igen.
Medicinen har ju hjälpt till att öka vikten, men det fixar sig
 
@hallonsaft du kan få massor med hunger av mig, jag har så det räcker till 5 personer ;)

vv har fortfarande svårt att veta om jag ska välja honan eller hanen jag tittat på på katthemmet. Men det blir nog hanen, ska dit och se om jag får sitta lite med dem idag.
 
Har påbörjat järnkur igen. När man är trött så man behöver sova mer än man typ är vaken så är det nåt som är vajsing. Med vetskap om att kroppen inte tar upp järn som den ska så provar jag en kur igen då.
 
Är ju rötmånad, kanske därför hon ätit nåt och mår dåligt;)

Så nu har grodan Frodo och hans två fiskkompisar och snäcka fått rent vatten i akvariet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 375
Senast: Monimaker
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 653
Senast: Linta
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
288
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 269
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp