Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja hon är ju snabb att roffa åt sig när man ör ute och går med.
Men peppar peppar verkar det gå bra.
Hon ska kollas av vet imorrn med bara.
 
Nummer ett av nitton fönster är färdigmålat och färdigtjittat (Hur det nu stavas). Skönt att jag inte behöver känna mig sysslolös framåt. Undra vem som kom att det skulle vara så många fönster i mitt hus?
 
Jag har inte sovit en blund i natt:meh: Jag har en allergisk reaktion på nåt, antingen värmen eller så är det insektsbetten :cautious: och allergitabletterna hade jag ju i stallet så kortisonsalva och sönderrivna ben efter en vild natt av kliande :banghead:
Jobbat och sen hem och sovit en halvtimme, det kliar! Jag blir galen! :arghh: Jag vill hugga av mina ben och kasta bort dom!........nu kliar det på magen med :meh: :wtf:
 
Jag har inte sovit en blund i natt:meh: Jag har en allergisk reaktion på nåt, antingen värmen eller så är det insektsbetten :cautious: och allergitabletterna hade jag ju i stallet så kortisonsalva och sönderrivna ben efter en vild natt av kliande :banghead:
Jobbat och sen hem och sovit en halvtimme, det kliar! Jag blir galen! :arghh: Jag vill hugga av mina ben och kasta bort dom!........nu kliar det på magen med :meh: :wtf:
Blä lät ju sådär!!!
Har huvudvärk jag.
Hoppas på mer åska för det är äckligt kvavt ute
 
Jag gjorde det :D
10403377_744600808935351_3341323494633287129_n.jpg
 
Vilken upplevelse vi fick strax efter intagit vår lunch idag. Mamma skulle njuta av en kopp kaffe och kaka efter maten då en äldre dam sitter på en stol som rasar ihop och på vaden rivs ett stort köttsår upp som en knytnäve typ och mamma går dit och lägger tryckförband och jag ringer ambulans och damens dotter kommer ut och får en chock av allt blod. Damen hade precis kommit hem från sjukhuset i ett annat ärende...Stackarn...fast mitt i allt elände kunde vi alla skämta i alla fall.
 
Ja det blev en hel del blod. En del gäster blev nog smått chockad. Sen när jag och mamma åkte hem insåg vi att det vita vi såg var ju för tusan skelettet...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 333
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 584
Senast: Linta
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 231
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp