Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan söka akut! Äter du medicin?
Nej jag äter inte medicin och kommer heller aldrig att göra mot just sånt här.
Jag kommer inte heller söka akut eftersom jag stått brevid flera gånger och vet precis vad hjälpen är och det är inte min väg att gå. Kag dör heller än att utsätta mig för sånt som ändå bara är kortsiktigt och involverar mediciner.
 
Nej jag äter inte medicin och kommer heller aldrig att göra mot just sånt här.
Jag kommer inte heller söka akut eftersom jag stått brevid flera gånger och vet precis vad hjälpen är och det är inte min väg att gå. Kag dör heller än att utsätta mig för sånt som ändå bara är kortsiktigt och involverar mediciner.
Mediciner kan göra skillnad. Men jag ska inte tjata.
 
Jag ska inte och får inte äta några såna mediciner så det spelar ingen roll, dessutom är jag inte alls övertygad om deras effekt efter att studerat placebo samt studier och forskning på dom.
 
Jag ska inte och får inte äta några såna mediciner så det spelar ingen roll, dessutom är jag inte alls övertygad om deras effekt efter att studerat placebo samt studier och forskning på dom.
Du menar antidep? Jag har ätit Citalopram och Venlafaxin, mådde sämre av båda... Har nu Buspiron som är lite mildare och mår rätt bra på den men tar den mot ångest så är kanske det att jag har mindre ångest som gör att jag mår bättre överlag.
Jag läste en sammanställning över studier om Fluoxetin (tror jag) den hade på ungdomar samma eller sämre effekt än placebo. :down:
 
Jag ska inte och får inte äta några såna mediciner så det spelar ingen roll, dessutom är jag inte alls övertygad om deras effekt efter att studerat placebo samt studier och forskning på dom.
Men då måste du ju försöka hitta alternativ så att du orkar...men jag håller med dig. Mediciner tar bort symptomen, inte orsakerna till måendet :/

Jag kom precis hem från minneslunden, tände ljus och satte blommor till mamma, ett år sedan hjärtstoppet idag :/
 
Men då måste du ju försöka hitta alternativ så att du orkar...men jag håller med dig. Mediciner tar bort symptomen, inte orsakerna till måendet :/

Jag kom precis hem från minneslunden, tände ljus och satte blommor till mamma, ett år sedan hjärtstoppet idag :/
Massa kramar till dig @GotAsecret

Tiden går både fort och sakta när man mist någon.
syrran skulle fyllt 41 imorgon
 
Kram till alla som behöver det!

Vv ilandsproblem när flera är intresserade av en och jag tycker de är intressanta, har jag ramlat och slagit i huvudet eller?!
 
Hästens utslag var en reaktion på myggen. Det är trots allt bra.

Ont i rygg, nacke och huvud. Kan inte sova pga smärtan och mardrömmarna :(
 
Kram till alla som behöver det!

Vv ilandsproblem när flera är intresserade av en och jag tycker de är intressanta, har jag ramlat och slagit i huvudet eller?!
Vad roligt ju :)

Imorgon blir en liten vilodag för gudars vad jag lyfte fel idag. lyft och ryck med böjd rygg gör ONT.. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
449
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
892
Senast: lil-sis
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 280
Senast: Bison
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp