Tråden där vi använder foliehatt.

I praktiken är det väl mer stenskrikare... :angel:
Stenskrika?
Perisoreus_infaustus2.jpg
 
Min föredetta granne hade en hel del konstiga saker för sig. Bland annat drog hon in mycket grenar och fjädrar från skogen in i lägenheten. Hon berättade stolt att hon spikade upp grenarna på väggen och hade fjädrarna runt fönstren för att se när andar klev in eller ut genom dem, om de blåste åt ett visst håll skulle hon veta att det var en ond ande och därmed kunde hon driva bort den redan innan den börjat stöka :idea:
Grenarna var för att rena luften.
Hon behövde aldrig städa eller diska heller, eftersom hon hade någon slags högfrekvensljuds-renare i eluttagen, som renade allt från damm, mögel och sporer :up:

När hon flyttade för ett halvår sedan var det fem(!) personer från ett städföretag där och sanerade, de hade alla mask och skyddsdräkt på sig och när jag pratade med dem vid ett tillfälle sade de att de aldrig hade sett en så skitig lägenhet. Masken och skyddsdräkten hade de som säkerhetsåtgärd pga fjädrarna och allt mögel överallt :eek:
 
Ah, jag är biolog, då är JAG som håller i stenskrikarkursen! Så swishbetalningarna går till mig!!!!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Smulu
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Rosett
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
6 245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp