Tråden där vi använder foliehatt.

http://morotsliv.com/2014/09/jordning-ger-lakande-energi.html

Kom nu alla ihåg att ni bör jorda er själva också, inte bara dricka silver, virvlat- och homeopatiskt vatten.
...men måste man vekligen köpa jordningslakan till sängen, räcker det inte med lite grus mellan tårna?

Det inte räcker med att doppa tårna i grus. Jordning fungerar bara om man köper orimligt dyra produkter så klart! :idea:
Det gäller i och för sig för homeopatiska medel också, det kostar med kvalité :cautious: :laugh:
 
Det inte räcker med att doppa tårna i grus. Jordning fungerar bara om man köper orimligt dyra produkter så klart! :idea:
Det gäller i och för sig för homeopatiska medel också, det kostar med kvalité :cautious: :laugh:

Ahh, självklart, men hellre dyrt vatten än "big pharma", de vill ju bara tjäna pengar och göra oss ännu sjukare :nailbiting:

Jag tror inte på jordning, sten för hälsa och förankring är det som gäller! Helst malmkvartsit med lite guld och vismut, det är grejor det :up:

Det låter som grejer det, men ska man äta det, sova med det eller bära det runt nacken? :D
 
Jag tror inte på jordning, sten för hälsa och förankring är det som gäller! Helst malmkvartsit med lite guld och vismut, det är grejor det :up:
Åhhh! Vi har såå fina stenar här, massor med sällsynta mineraler i dem, meeen jag är så okunnig, hur identifierar sådana där bra mineraler eller kristaller eller vad det är, som fungerar för healing, för att avgöra kön på mina kommande föl, eller för kommunikation med andra sidan?

Finns det någon bra kurs att gå, eller räcker det att kapa till en slagruta av trä?

Använder man olika trädslag till slagrutan beroende på vilket mineral man söker?

Om kursavgiften ligger på 30.000/dygn gör inget, bara det finns garanterat resultat.
 
Åhhh! Vi har såå fina stenar här, massor med sällsynta mineraler i dem, meeen jag är så okunnig, hur identifierar sådana där bra mineraler eller kristaller eller vad det är, som fungerar för healing, för att avgöra kön på mina kommande föl, eller för kommunikation med andra sidan?

Finns det någon bra kurs att gå, eller räcker det att kapa till en slagruta av trä?

Använder man olika trädslag till slagrutan beroende på vilket mineral man söker?

Om kursavgiften ligger på 30.000/dygn gör inget, bara det finns garanterat resultat.

Jag kan garantera dig att du frigörs från 30 000 onda andar/dygn om du anmäler dig till min kurs! :up:
 
Låter fantastiskt!

Jag längtar!
Var och när går kursen?
Ska man ha med sig något speciellt?
Krävs det förberedelser?

Den startar fullmånen efter du börjar betala. Det enda du behöver göra är att klä av dig naken i det tredje vägkorset västerut från din mors födelseplats, backa in i skogen tills du står i djup mossa, och sedan kommer guiderna och för dig vidare. :up:
 
Åhhh! Vi har såå fina stenar här, massor med sällsynta mineraler i dem, meeen jag är så okunnig, hur identifierar sådana där bra mineraler eller kristaller eller vad det är, som fungerar för healing, för att avgöra kön på mina kommande föl, eller för kommunikation med andra sidan?

Finns det någon bra kurs att gå, eller räcker det att kapa till en slagruta av trä?

Använder man olika trädslag till slagrutan beroende på vilket mineral man söker?

Om kursavgiften ligger på 30.000/dygn gör inget, bara det finns garanterat resultat.

Seriööst, @Monstermom är ju inte ens geolog! :mad: Min kurs är garanterat bättre :up:

Du kan börja med att slå dig själv på vänstra smalbenet med en geologhammare (OBS! mkt viktigt att det är en geologhammare) när det är fullmåne. Upprepa proceduren på högra benet när det är nymåne. Swisha mig 25 000 kr så skickar jag pm med forsättningskursen, då ingår det övningsmaterial också. Går du ytterligare några kurser blir du diplomerad stenpratare och kan hålla egna kurser (givetvis går 15% av de avgifterna till mig som övergeolog).
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Smulu
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Rosett
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
6 245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp