Så upplever jag det, men kan ju vara andra som kan förklara det på annat sättAha. Då vet jag vad jag ska svara!
Sammanhängande smärta. Det har jag inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så upplever jag det, men kan ju vara andra som kan förklara det på annat sättAha. Då vet jag vad jag ska svara!
Sammanhängande smärta. Det har jag inte.
Det är samma för mig, har alltid tyckt det varit jätteskumt. Men kan ju vara så enkelt att det det högra batteriet i den fungerar lite sämre. Laddar ur snabbare.Varför får min högra hörlur slut på batteri innan min vänstra? Det rör sig om ca 20-30 minuters skillnad, typ. Jag sätter alltid i den högra först, och det är alltså alltid den som lämnar laddningsfodralet först, men kan de 2-3 sekundernas skillnad verkligen påverka så mycket sammantaget? Hmm, kanske det...
Samma här! Trodde jag fått ett dåligt exemplar bara. Kan det vara så att den ena innehåller någon "komponent" den andra inte har?Det är samma för mig, har alltid tyckt det varit jätteskumt. Men kan ju vara så enkelt att det det högra batteriet i den fungerar lite sämre. Laddar ur snabbare.
Jag har fått för mig att i alla fall ett äldre par jag hade fungerade så att det var en lur som kopplade till telefonen och sedan kopplade de två lurarna till varandra. Så den som stod för telefonkopplingen jobbade mer.Samma här! Trodde jag fått ett dåligt exemplar bara. Kan det vara så att den ena innehåller någon "komponent" den andra inte har?![]()
Du styr inte typ play, paus, byta låt osv från den högra?Varför får min högra hörlur slut på batteri innan min vänstra? Det rör sig om ca 20-30 minuters skillnad, typ. Jag sätter alltid i den högra först, och det är alltså alltid den som lämnar laddningsfodralet först, men kan de 2-3 sekundernas skillnad verkligen påverka så mycket sammantaget? Hmm, kanske det...
Såpa?Kanske ingen jättedum fråga utan mer en korkad handling som jag behöver hjälp att lösa...
Bortglömd frukt under återvinning, ruttnat på heltäckningsmatta, slemmigt och vått - hur rengör man det plus får bort äckelstanken (mögel och ruttnat)?
Jag hade testat att spara om filen till en ny pdf. Funkar inte det hade jag testat att vänta lite och se om det funkar senare.Om jag försöker ladda upp ett dokument (i detta fall en pdf på mitt CV) och sidan säger "access denied, Det gick inte att ladda upp filen med felet.". Vad betyder det då? Har inte stött på problem med att ladda upp mitt CV innan. Den har inga förslag på vad jag ska göra åt problemet utan konstaterar bara att det inte funkar.
Tack. Man gnider in fläcken med såoa? Och så får man badda rejält med vatten?Såpa?
Heltäckningsmatta har väl fast baksida?Tack. Man gnider in fläcken med såoa? Och så får man badda rejält med vatten?
Jättetack! Kvällens projektHeltäckningsmatta har väl fast baksida?
Så att tvätta luggen gör varken til eller från för formen . Blöt och gnid med bra trasa. Skölj trasan frekvent. Alternativt borsta upp ett lödder och torka bort med blöt trasa som sköljs ofta.
Lycka till.
Jooo, det gör jag ju!Du styr inte typ play, paus, byta låt osv från den högra?
Swedish house mafia spelar på Ullevi.Vad händer i Göteborgstrakten på fredag? Letar hotell fre-sön och allt är slutsålt eller kostar en hel månadslön typ, oavsett om jag söker Mölndal, Lilla Edet, Trollhättan, Uddevalla osv.
Aha då är det nog förklaringen, tack!Swedish house mafia spelar på Ullevi.
Jag har för mig att alla banker gör det med jämna mellanrum numera. Det brukar vara någon typ av "mindre" kreditupplysning.Vad kan göra att Klarna tar en kreditupplysning? Fick ett brev om att de gjort det. Köpte senast något via dem för snart ett år sedan, betalt sedan länge. De säger att de gör en kreditupplysning om man köper något eller försöker köpa något via dem men det har jag inte gjort?
Jag skulle kolla upp deras personuppgiftspolicy. Att ta kreditupplysning bara så där låter konstigt om man inte har något aktivt köp.Vad kan göra att Klarna tar en kreditupplysning? Fick ett brev om att de gjort det. Köpte senast något via dem för snart ett år sedan, betalt sedan länge. De säger att de gör en kreditupplysning om man köper något eller försöker köpa något via dem men det har jag inte gjort?