Jag har mobilt bredband från Telia, 5G. Fungerar riktigt bra!Hur funkar det med 5G router egentligen?
Finns inget fiber I huset vi köpt å osäkert om det ens finns i gatan. Så va har vi för alternativ egentligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mobilt bredband från Telia, 5G. Fungerar riktigt bra!Hur funkar det med 5G router egentligen?
Finns inget fiber I huset vi köpt å osäkert om det ens finns i gatan. Så va har vi för alternativ egentligen
Hur funkar det med 5G router egentligen?
Om din fråga är hur det funkar med mobilt bredband, så upplever jag att det är väldigt bra.Hur funkar det med 5G router egentligen?
Vi spelar inte heller. Är väl våra telefoner och sen hockey och fotboll.Det funkar helt okej. Vi spelar inte TV- eller datorspel men att använda två telefoner och streama på ytterligare två enheter samtidigt är inga problem.
Har routern ståendes i köksfönstret och täcker utan bekymmer båda våningarna och en bra bit utåt, åt båda håll. (Radhus.)
Vi spelar inte heller. Är väl våra telefoner och sen hockey och fotboll.
Kolla täckningskartan så ni väljer rätt leverantör bara.Hur funkar det med 5G router egentligen?
Säg till om du hittar ett sätt.Finns det något korrekt och simpelt sätt att öppna en tandborsteförpackning? Ser ju att det finns markeringar på pappret, där det går sönder lättare. Men har nog aldrig lyckats öppna någon på ett sätt som känns ordentligt och nu undrar jag om det ens är möjligt...
Antar att det temperamentet varierar lite hos olika koraser, precis som hästar och andra djur. Här har vi också några olika, de svarta hos närmsta grannen är med god marginal de mest sociala. Kommer gärna och hälsar och tittar på häst/hund. Mina hästar tycker om kor, hunden däremot är inte det minsta glad i dem. Tror att de mest tycker att en hund som beter sig avvikande, försöker gå undan och morrar, är ännu mer spännandeVarför är det alltid dom svarta kossorna som är extra nyfikna och uppmärksamma på en när man är ute på vandring?
Den som uppfann den typen av förpackningar borde bara blivit en fläck på lakanet, jag hatar innerligt den typen av förpackningar.Säg till om du hittar ett sätt.
De är oftast smått inbrottssäkra.
För att inte tala om de förpackningar som är helt i formgjuten plast och man måste klippa upp med sekatör eller annat kraftigt verktyg
Vita kossor, alltså Charolaise, är extra stinggsliga och har ett temperament som fan själv men jag gillar dom, jag har jobbat med såna och kan läsa dom och dom kan läsa mig så jag har inga som helst problem med att interagera med dom men flyr man blir man jagad, kanske därför jag också kan interagera med älgar för dom fungerar faktiskt på samma sätt. Flyr man inte blir man intressant, börjar man prata med dom kommer dom ända upp i knät och vill snacka, i det läget är det för sent att backa.Antar att det temperamentet varierar lite hos olika koraser, precis som hästar och andra djur. Här har vi också några olika, de svarta hos närmsta grannen är med god marginal de mest sociala. Kommer gärna och hälsar och tittar på häst/hund. Mina hästar tycker om kor, hunden däremot är inte det minsta glad i dem. Tror att de mest tycker att en hund som beter sig avvikande, försöker gå undan och morrar, är ännu mer spännande![]()
Japp.Betyder detta att jag måste ha Matte B?
(Har Naturkunskap B och Samhällskunskap A)