Trådlös ljud och bild överföring data till TV

T

Tarzzan

Finns det?
Det finns väl trådlös överföring av bild och ljud från tv till tv?
Man jag vill ha från dator till tv.
Det är väldigt jobbigt att böra runt på datorn och plugga i den i tv varje gång man vill se en film.
 
Sv: Trådlös ljud och bild överföring data till TV

Ingen som vet:confused:
 
Sv: Trådlös ljud och bild överföring data till TV

Jo det finns. Jag hade en så'n här: http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010087156 men den sålde jag kvickt för den funkade inget bra även om tanken var bra. Googla eller sök hos datoråteförsäljare på "trådlös mediaspelare" Jag vet inte någon som är bra för tillfället så du får försöka gå på kundresentioner eller något.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 815
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
488
IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 700
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet. Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Svar
14
· Visningar
1 203
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp