Bukefalos 28 år!

Träffa kille från nätdejtingsida...

Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Aldrig!!!! Film eller Bubbel betyder bara att han vill ha sex. Kalla mig vad ni vill men så tycker jag.
 
Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Håll på dig, gå inte med på det.

Det skulle aldrig jag göra.

Själv träffa jag min kära sambo på en dejtingsida, vi tog en fika i stan och sen var det kört för våran del, vi blev blixtförälskade i varandra och vi är idag fortfarande ett par 10år senare med ett barn och ett till på väg.

Men skulle någon fråga mig om att prova på nätdejting idag skulle jag faktiskt inte våga, då världen har förändrats till det sämre.

Jag ser det som vi hade tur som fann varandra den dagen.:love:
 
Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Svar till alla!

Jag blir jätteglad över alla era svar!
Och blir än mer stärkt i att min magkänsla är helt rätt den här gången.
Tack för att ni delar med er av era åsikter!!

Och nej, det blir ingen mer kontakt med denna grabb...
Killar som tjatar och försöker få det till att det är mig :cautious: det är fel på när jag inte tycker det är en kanonide att krypa ner i bubbelpool med en främling, nej de får tjata på nån annan.

Var är alla fina snälla bra killar då? :banghead:

Bra att du klipper kontakten, att han beter sig så respektlöst och pushigt redan innan ni ens har träffats är ett solklart tecken på att han inte är något att ha. I det läget är man ju normalt extra mån om att visa sig från sin bästa sida. Om detta är hans bästa sida så vill du inte lära känna de sämre.
Leta vidare, det finns riktiga guldkorn där ute. Jag hittade ett. :love: Man får bara sålla ganska mycket och lita på sin magkänsla.

Jag bjöd faktiskt hem min senaste nätdejt, som nu är min pojkvän sedan 2½ år, över en helg redan första gången vi skulle ses. Vi hade mailat länge och jag hade inte fått minsta lilla tillstymmelse till dåliga vibbar, och eftersom vi bodde långt ifrån varandra och båda var fattiga studenter så var det det enklaste sättet att ses. Hade han dock ens antytt att han förväntade sig att få komma hem till mig, eller än värre tjatat om det, så hade jag klippt direkt.

Vi träffades först ute på stan över en fika, och han hade på eget initiativ ordnat en backup-plan för sitt boende den helgen, ifall vi skulle inse att vi helt enkelt inte klickade. Så beter sig en vettig, respektfull kille.
 
Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Vad glad jag blir av att höra sån! Att det faktiskt är möjligt att hitta Honom där ute :)
 
Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Tack för din kommentar :)
Det är precis så jag vill att det ska bli!

Fortsätter leta och liter på feelingen, känns något konstigt eller fel från början så är det troligen just så det är. Och det lär inte förändras till det bättre.
Jag har en förmåga att vara lite naiv och tro det bästa om människor, och gärna hoppas på att det inte är så som det verkar (att killen bara vill ligga ex.).
Måste försöka tänka om och tänka rätt. Eller iaf se verkligheten precis som den är och inte tänka att "han menar inte så", "det blir annorlunda när vi ses" :/. Ibland känner jag mig fruktansvärt korkad.
 
Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Jag kan ha fel, men jag tycker det verkar samlas knäppgökar på nätdejtingsidorna. Kan du inte regga dig på ett annat forum tex någon musik eller sport du gillar (kanske inte ridsport då;-) ) och träffa killar den vägen? Hur som helst finns det bra killar, en av dem bor hemma hos mig :-)

Du gör helt rätt som inte badar bubbelpool med en främling!
 
Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Du gör helt rätt!

Även om det kanske inte känns så just nu så finns det många fina killar på dejtingsidorna, det gäller bara att sålla på rätt sätt :D Jag har träffat ett antal killar som jag pratat med på en sån sida, alla har varit trevliga, helt normala och respektfulla. :) Den sista var bäst, honom håller jag fortfarande hårt i efter tre år :D
 
Sv: Träffa kille från nätdejtingsida...

Jag har träffat maken på nätdejtingsida för ungefär en halv miljon år sedan (nåja). Nu visste vi vilka vi var (ja, varandra då) sedan innan, så det var en lite underlig slump att vi stötte ihop där på nätet.

Men de som inte kan lyssna, förstå och ta in - går bort direkt. Tjatiga killar som bara vill ligga (om det inte är vad du är ute efter) går bort. Vill man titta på film och/eller bada första gången är det absolut ligga som finns i tankarna. Vilket kan vara helt OK om det är vad bägge parter är ute efter.

Håller med om att det går utmärkt att lita på magkänslan. ALLTID.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 619
Senast: cewe
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: tanten
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 406
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 975
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp