Bukefalos 28 år!

Träffas på hund2004?

Aliide

Trådstartare
Imorgon ska jag ner till Älvsjö och titta på mina vovvar (dvs Beauceronerna, 09.00 ring 15 :angel: )

Någon som har lust att träffas och titta på alla fula hundar? :D
 
Sv: Träffas på hund2004?

Det skulle vara roligt att träffa lite bukefolk :idea: men jag tror inte min pojkvän orkar vara med om nåt sånt. Och vi kommer inte dit förrän runt 12.. Hur länge ska du vara där?
 
Sv: Träffas på hund2004?

Uj, jag blir nog där länge :crazy:

Eller så kommer jag åka hem och komma lite senare. Ska träffa lite vänner under eftermiddagen.
 
Sv: Träffas på hund2004?

Ok. Jag kan nog svansa runt beauceronringen lite grann (om inte bedömingen redan är klar när jag hunnit dit..), så hojtar jag om jag ser dig. :D
 
Sv: Träffas på hund2004?

Ahh, men ring 15, då blir vi ju grannar. :D Staffarna är i ring 17.
 
Sv: Träffas på hund2004?

Haha det låter allt kul, hitta mig i den där stora folkmassan :D

Jag kommer ha mörka byxor, vita skor, svart tröja med texten "LONDON" på samt en röd jacka :cool:
 
Sv: Träffas på hund2004?

Ja, speciellt när jag knappt vet hur du ser ut. :p

Staffarna är också 9. Lär väl missa allt.. Dumsambo som inte vill åka tidigt. :mad:
 
Sv: Träffas på hund2004?

Tvinga honom! :devil:

Min nya pojke kommer följa mig till Älvsjö och
sen åka hem och vara hundvakt åt min plutt.
Jag har det för bra! :love:
 
Sv: Träffas på hund2004?

Öh! Jag ska vara där... Ska kolla Tyskarna där nångång på morgonen, jag kommer att vara där från 8 på morgonen *gäsp*

Vet inte om du hinner kolla detta? Skulle vara sköj att säga HEJ! Jag troooor att jag har ditt mobilnummer iaf... Jag går till "din" ring och kollar om du är kvar när tyskarna är färdiga. Min kompis hund blev SV idag! :D Berättar mer sen!!

KRAM!
 
Sv: Träffas på hund2004?

Snällt av pojken!

Lite tidigare än 12 kommer jag nog, nu har vi bestämt att vi ska åka härifrån kl 10. :)
 
Sv: Träffas på hund2004?

Vet inte när jag orkar mig upp, men jag ska dit imorgon också. :)
Idag hann jag bara vara där 10-15. Och imorgon vill jag se rasparad och sånt på eftermiddagen som jag inte hann..
Men om det är någon som vill träffa mig så säj till.. Eller säj hej till någon som ser ut som en blandning mellan :love: och :crazy: Haha.
 
Sv: Träffas på hund2004?

Aliide skrev:
Haha det låter allt kul, hitta mig i den där stora folkmassan :D

Jag kommer ha mörka byxor, vita skor, svart tröja med texten "LONDON" på samt en röd jacka :cool:

Jag TROR att jag såg dig! Men jag TROR. Såg nån med en tröja som det stod LONDON på, och jag kan tänka mig att det inte är så värst många som har det på hundmässa...

Grejen är bara den att jag inte kommer ihåg om det var idag eller igår jag såg dig... (Har tänkt på alldeles för mkt saker denna helg!!!)

Jag hade i alla fall en brun tight munktröja, en limegrön polo under och grågröna byxor med ficka nedanför knäna. Hade en grå skaljacka. Jag var lite överallt...

Finns det nån på Buke som vet vem som vann SiberianHusky-kennel-klassen? *nyfiken*
 
Sv: Träffas på hund2004?

Det var säkert mig du såg :cool:

Såg en tjej till med en likadan tröja, hon var dock betydligt yngre.

Vad handlade ni på mässan nu då?

Jag handlade upp en stooor del av mina julklappspengar :angel:

En reflexsele - Det är mörkt ute
En leksak - Snöre med en gummiboll
En pläd - Rutig, stor och billig
Och en tunnare burfäll

:)
 
Sv: Träffas på hund2004?

Attans, jag missade denna tråden, jag var båda dagarna och dregglade på voffar :) Såg ingen från buke dock vad jag vet, men jag spanade allt :P hehehehe
 
Sv: Träffas på hund2004?

Jag gick förbi chihuahuaringen några gånger och kom att tänka på dig, så jag kollade om jag såg någon som kunde varit du, men icke.

För att svara på Aliides fråga, det här köpte jag:
- fint läderhalsband (för bara 90 spänn)
- utställningskoppel
- hopfällbar tygbur, superfin :)
- en stor påse tuggben

Jag blev helt sluut i benen, letade som en galning efter hurttahalsband men det verkade inte finnas några. :(
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 963
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 293
Senast: hundtant
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Viva
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp