Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Äsch! Vi kommer från kursvecka då!
Blir utan häst isf :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Nu är ju inte datumet stenhårt, passar det bättre 21/9 kan vi lika gärna köra då för min del! :p
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag fick en :idea: Skriva upp två planer... vilka som kan 21 respektive 28 o se vilken dag som blir flest deltagare... Givetvis "skriver man upp sig" på båda dagarna om man kan båda dagarna ;)
Låter det som en bra idé?

Jag kan båda dagarna 21/9 & 28/9 - ev med häst om transport är ledig.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Ok låter som en bra ide! :)

21/9
Totola
Kookaburra
Koppar?
Lotus?

28/9
Totola
Kookaburra
Koppar (utan häst)
Lotus?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Synd - jag kan varken 21:a eller 28:e september :( .

Kanske 13-14:e någon? Lite Dual Aktivering kan man göra var som helst bara man har en ridplan 20 x 20 meter eller liknande :) .
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hej! Här är en till nykomling och jag skulle jättegärna också hänga på.Vem skall jag prata med?Är ny på det mesta även nätet.MVH Nea
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Det är mig du ska prata med om du vill åka till Härnösand! :p Eller se hur tråden artar sig, om det kanske blir en annan/en till träff.
Skriv isf i tråden vilket datum som passar bäst (21/9 eller 28/9) och om du vill komma med eller utan häst, eller PM:a om du har mer detaljerade frågor! :)

zesel: Dual Aktivering vore tokroligt men jag jobbar andra helgen i September =/
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Åh, tyvärr får jag väl säga att Härnösand är LITE väl långt då det både är lite tidsbrist och pengabrist :(. Och den 13:e ska vi på treårstest i Sundsvall.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kl.
Skulle också vilja komma! Kan båda dagarna, men H-sand låter lite väl långt bort för min del :( I så fall skulle det bli utan häst om jag kommer (skriv ändå upp mig som intresserad)


Skulle vi inte kunna ha en träff för oss som bor lite längre norrut också?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Okey!!jag kan båda helgerna så skriv upp mig som intressent och jag kollar väl och ser efter hur tråden utvecklar sig.Jag kommer dock utan häst.Mvh Nea
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Då ser det ut ungefär såhär:

21/9
Totola
Kookaburra
Koppar?
Lotus?
Nea? (utan häst)
Eliine? (utan häst)

28/9
Totola
Kookaburra
Koppar (utan häst)
Lotus?
Nea? (utan häst)
Eliine? (utan häst)


Vi skulle behöva bestämma en av dagarna snart och det verkar hittills ganska lika mellan dagarna, men Koppar kan inte med häst 28/9.

Ska vi säga 21/9 så jag kan boka ridhuset den dagen?
Nu verkar det visserligen lite osäkert huruvida det kommer tillräckligt många för att vara någon idé att hyra ridhuset heldag. Men det brukar inte vara omöjligt att ändra detaljerna i efterhand bara vi spikar dagen så ingen annan hinner boka! :p
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag är med!!HOPPAS ATT DETTA BLIR AV!!!Jag vill jättegärna träffa lite ridfolk och hoppas att man får se lite vackra hästar.MVH Nea
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Ok, då tar jag bort frågetecknet från listan! :)

Har tagit mig friheten att boka ridhuset 21/9 mellan 10-14. Blir det många ridande ekipage går det säkert att utöka tiden och vill vi göra annat sen så behöver man ju inte hålla till i ridhuset! :p
Tycker ni att vi ska dela kostnaden rakt av eller mer för ridande och mindre för åskådare..? Som det ser ut nu skulle det bli 100-150:-/person om vi delar rakt av på alla som kommer.

Preliminära listan ser alltså ut så här:

21/9
Totola
Kookaburra
Koppar?
Lotus?
Nea (utan häst)
Eliine? (utan häst)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Som det ser ut så kan jag den 28:e men törs inte lova något för den 21:a då vi ska driftsätta ett nytt system på jobbet den helgen och det kan bli så att jag måste arbeta :(
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Meh! :p
Det var inte bra.
Hoppas dom andra som visat intresse hör av sig snart, är det fler som inte kan 21:a får jag försöka byta till 28:e.
Blir kaos om vi blir av med alla ryttare! ;)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hej!Jag tycker att vi kan dela alla,om vi nu får några ridande ekipage!!Hoppas.Har en kallbloding som jag kan ta med och en annan ryttare om det blir lite i ridhuset.kan dock inget är bara skogsriden och har stått nu i ett år!!Kan man hyra hage?Mvh Nea
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Det verkar tyvärr som om jag måste jobba oxå! :(
Men jag vill verkligen vara med, och gärna med pålle dessutom
men törs ju inte lova som det ser ut nu!

Annars tycker jag träff i Härnösand låter perfekt avståndmässigt så om vi inte kan komma nu hoppas jag det blir fler gånger! Och för övrigt tycker jag det skulle kännas bra att betala mer (än till fots) om man har med sig häst. För ridhushyran alltså :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Vore roligt om du tar med dig hästen! :) (och ryttaren såklart!)
Enligt hemsidan kan man hyra box eller hage, har skrivit priserna tidigare i tråden om du vill ha dom, i mån av plats. Det borde inte vara något problem med plats men jag får nog förvarna stallägarna så det finns hage/-ar iordninggjorda.

Ni andra som ev. kommer med häst får gärna meddela om ni vill hyra box eller hage så jag kan göra en liten sammanställning och kolla med stallägarna.

Jag åker bort några dagar nu så jag kanske inte svarar på ett tag, men fortsätt skriv i tråden så jag vet vilka som vill/kan komma! :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kan du den 28:e istället?
Isåfall är det bara att vi byter till 28:e eftersom Lotus också var osäker på det datumet.
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 476
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 077
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp