Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Ta den 28:e. Bra att ha fått lön och allt sånt (tycker fattiga jag...:o )

Finns det möjlighet till TV och video och DVD?? Om vi inte får några hästar menar jag...

Jag vet inte om jag får med mig hästen än... Vet inte om transportägaren vill låna ut transporten för en sån lång tur, sen känns det oxå lite läskigt att åka med transport så långt :crazy: men det är ju ett fantastiskt tillfälle för miljöträning för han. hmm. ska fundera lite till.

Vi har bara åkt 40 minuters resor tidigare.

Tycker inte vi ska ge upp tanken om en träff lite längre norr sen med ;)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Tänkte på en sak...

Har insett att det ju e FASLIGT långt till härnösand!!!:eek:

2,5 timmar en väg... Det blir mycket bensinpengar, för att inte tala om med transport och häst. :cry:

Fick för mig att det låg närmare ö-vik, men där hade jag tagit fel. Det är ju närmare sundsvall... :(

Frågan är om jag kommer ha råd att åka alls? Detta måste jag titta in på lite närmare... Kanske jag måste stå tillbaka??:confused:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

hallå där.
En novis här då.
Vad gör ni på era träffar?
Om det är någon som åker förbi häromkring så kan jag tänka mig o följa med o tjuvkika lite (utan häst)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Nja...alltså då har vi varit på kurs tillsammans hela veckan så då måste han nog få vila lite :) Så då blir det utan häst.

Men det vore ju kul om man fick ihop lite ryttare ju! För egen del tycker jag avståndet e skitbra!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hej alla,nea här.Vi kan komma med och vill i så fall hyra hage.Våra hästar är ej installade än,målning pågår.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Haha inte är det långt till Härnösand! :rofl: Långt till Umeå däremot! ;)
Förstår om det blir dyrt att släpa med sig häst, men det vore roligt om du kommer hit iallafall! :)

Angående DVD/TV/Video så blir vi inte så många kan vi dra hem till mig sen och kolla på filmer. Finns tyvärr inget sånt i stallet.

Aeternum: Vart i västernorrland bor du?

Koppar m.fl: ok, jag ska prata med stallägarna idag och be att få byta datum till 28/9.
Och kolla angående hagplats till dig, Nea! (ska som sagt inte vara något problem, särskilt om det blir så få hästar som det verkar! :crazy: )

Vi får fixa till lite aktiviteter i ridhuset om det blir få ryttare! :idea:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag bor i sollefteå komun.. 16mil norr om sundsvall i en liten byhåla :p
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Aja, nu är det iaf inte nåt mer snack för min del. Har man otur eller har man otur!! :(
Tur jag hade reservdäck - men alla mina däck var ändå olagliga sa dom på däckfirman så det var bara att hosta upp 2000 för 4 nya däck (billigt jag vet.. men ändå, allt är relativt). Så nu kan jag sluta vända på slantarna inför resa till Härnösand, för det finns nämligen inte några kvar att vända på. :cry::cry:


punka.jpg
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Känner igen det där, det blir ingen Buke-träff för mej heller, men blev nyfiken på var du bytte däck som kom undan så billigt? Jag måste också, jag kör också olagligt, med ett reservdäck på grund av att det blev punka på det däcket... :crazy:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

*kl*

Vad roligt att se så många norrlänningar här!

Vi har haft hästar många år, men är nya inom ar-världen! Vi har precis börjat, men känner att det här är rätt väg för oss!

Skulle gärna vara med på en träff, men Härnösand blir väl långt.

Finns det några i Umeå/Västerbotten som skulle vilja träffas? Kanske kan vi ordna en lokal träff? :bow:

Norrland
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hej,Nea är ifrån Sollefteå du kan hänga med mig!!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

OOps skulle kanske också skriva att det är tillägnat Aeternum,har plats för en till om nån vill.Mnh Nea
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Är det bestämt nu med datum?Det var väl på tal om att byta datum?Vi fick väl inte direkt en hel massa ridande ekipage men vi kan ju träffas ändå och prata utbyta erfarenheter.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag kan tänka mig att åka ännu längre norrut också,åkte till vännes för att låna häst!Mvh Nea
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Är det bestämt nu med datum?Det var väl på tal om att byta datum?Vi fick väl inte direkt en hel massa ridande ekipage men vi kan ju träffas ändå och prata utbyta erfarenheter.

Japp, nu är det bestämt att det blir 28/9.
Ridhuset är bokat 10-14.

Vågar inte boka om fler gånger nu, då blir stallägaren nog less på mig! :p
Jag frågade om hagplats och de skulle kolla upp möjligheterna men det borde gå bra.

Kookaburra: tråkigt med extrautgifterna! =/ eller att du inte kan komma rättare sagt.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kanske är dags för en ny lista nu när datumet är spikat.

28/9

Med häst:
Totola
Nea?
(fler som vill ha häst med sig?)

Utan häst:
(fyll på med era namn så vi vet ungefär hur många vi blir, har tappat koll på vilka som kommer! :p)

Som det ser ut nu är det ju få hästekipage. Prisexempel: Ridande 150:-/ekipage, blir vi 4 till fots är det då 75:-/person, 6 till fots 50:-/person. Eller så delar vi rakt av och då blir det en hundring per person vid 6 pers, 75:-/person vid 8 pers.
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 476
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 077
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
758
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp