Bukefalos 28 år!

träna i sommarvärmen

jag brukar tänka på att andas sakta, känna takten hela tiden och vara helt avslappnad,då faller allt ihop för mig iaf :crazy: :D
 
Sommarvärmen är det inte så bekymmer med...men insekterna!!Vad gör ni åt dem??
Har hittat en sådär bra spray att spraya över hela hästen, håller ett tag men sen kommer de när pållens svettas.. :o
Nu jobbar jag nätter, men sen när jag slutat så ska jag upp riktigt tidigt och rida, när tror ni man slipper insekterna på morgonen??
 
runt 6 tiden tror ja,och tidigare

vi har hur mycket klägg som helst,jag får panik o mina hästar fattar ingenting,galen matte tänker dom :D
 

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 223
Senast: AbCdE
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 175
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 759
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte försöka samla hop lite o lika saker som är väldigt mycket i mitt huvud justnu. Som INTE är om soc mötet nästa vecka och att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 254
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp