Bukefalos 28 år!

Träna med klicker

C

cazpario

Är det någon här som tränar med klicker eller har erfarenhet av det? Hur tycker ni att det fungerar?
Har varit på en föreläsning om klicker träning där allting lät så positivt men jag tycker sällan man hör så många som tränar på detta vis.

Maria
 
Sv: Träna med klicker

Du kan lära en 10 v valp gå fot på 5 min :D
 
Sv: Träna med klicker

jag tränar med klicker! tycker det går mycket lättare att lära in och hundarna reagerar mycket positivt på klicket. tycker absolut du ska prova!
 
Sv: Träna med klicker

jag vill lära mig träna med klicker jag. Har bara hört possitivt om det så om du har möjlighet att lära dig klickern så tycker jag absolut du ska göra det :)
 

Liknande trådar

Anläggning Undrar om någon här varit med om något liknande och hur det isf hanterats. I vårt ridhus har vi tydliga hopp och dressyrtider. Under...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 017
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
751
Senast: Emmi
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 337
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp