Träna tillsammans i Södertälje?

S

Siritax

Fasen är så trött på att träna själv med min hund! Det blir lite tråkigt i längden... :crazy:
Någon annan som känner likadant?
Jag har en blandistik på 3½ år, tax-cocker spaniel, som jag mestadels tränar agility med (har gått tre kurser och börjat tävla lite smått) och tränar lydnad "på egen hand"...
Skulle vara kul att träna tillsammans med andra hundar, utbyta lite kunskap?!
Hundmöten skulle jag verkligen behöva träna på... :angel:
Jag bor i Pershagen, har inget körkort men bussen går ju!;)
Annars finns en bra ganska stor gräsplan här i närheten som man kan vara på...
Har några hemmagjorda agilityhinder (hopp, rak tunnel och slalom) som jag bruka träna lite på...

Nu svamlar jag bara känner jag, men nån som känner sig sugen?
 
Sv: Träna tillsammans i Södertälje?

Jag bor ju också i Pershagen!! :laugh:


Tycker det vore jättekul, även om jag inte tränar så seriöst med min golden-tjej, så vore det ju kul att ses och utbyta ideer och så..?
 
Sv: Träna tillsammans i Södertälje?

Oj, det vore ju jättekul!

Undar om jag har sett dig? Vem är du? Var i Pershagen bor du? :laugh:

Hur gammal är din hund?
 
Sv: Träna tillsammans i Södertälje?

Oj, det vore ju jättekul!

Undar om jag har sett dig? Vem är du? Var i Pershagen bor du? :laugh:

Hur gammal är din hund?



Risken finns väl att vi stött på varann, även om jag inte såhär på rak arm vet vem du skulle kunna tänkas vara:)


Om man går skogsstigen (igenom skogen vid mörtstigen ungefär) mot Bränninge Gård, och sen direkt man kommer ut ur skogen så in till vänster.
Där bor vi, vid vattnet!

Vet du var jag menar?

Hunden är en Golden retriever tik på lite drygt ett år!

Mina svärföräldrar som bor i huset brevid oss, har en schäfer också, så dom springer och härjar här på tomten tillsammans. :bump:


Vem är du då? Och var bor du?
 
Sv: Träna tillsammans i Södertälje?

Jaha! Då vet jag var du bor! Jag bor på Gäddstigen, går ofta promenader vid Bränninge! :laugh:
 
Sv: Träna tillsammans i Södertälje?

Vem jag är då... är 22 år och bor med pojkvännen och hunden! Pluggar sista året av fyra till medicinteknisk ekonom!
 
Sv: Träna tillsammans i Södertälje?

Så bra!

Gäddstigen vet jag också vart den ligger:laugh:



Vi är till och med lika gamla, och jag bor också med min pojkvän och hund.
Fast pluggar gör jag inte, utan jag jobbar på lekskola!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 156
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 656
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 178
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 759
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp