Bukefalos 25 år!

tränsfråga

Kan inte stå i alla TR att träns måste bestå av läder då plast träns är tillåtet i distans.
Har inte TR fr<mför mig men ska kolla upp om inte någon annan hinner före..... :bow:

I hoppningens TR står det inte specifiserat i vilken materiell tränset ska vara. Jag tävlar t.ex med en repnosgrimma...

M

must

Så här står det iallfall i TR i fälttävlan och hoppning och dressyr nya upplagan i allmäna bestämmelser Sadling.
huvudlag + nosgrimma måste vara helt i läder.

Jag vet massor som har repnosgrimma men om man skall vara petig är inte det tillåtet egentligen :confused:

D

Domaren

Nu sitter jag och letar igenom hela TR I och III, men jag hittar inget att det står att trändset skall b4estå av enbart läder, VAR hittar du det??

Är det jag som är blind??

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson är återigen en vinnare. Svensken och hans häst Catch Me Not tog hem segern i GCT-tävlingen i centrala London.
Svar
0
· Visningar
98
Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 134
  • Artikel
Hästnyheter Nyblivne olympiske mästaren i lag, Peder Fredricson, har konserverat guldformen. Tillsammans med Catch Me Not S vann han lördagens...
Svar
0
· Visningar
81
Tävling Är det någon som vet om man får tävla ponny utan nosgrimma? Vill veta vad som gäller i både hoppning och dressyr men förstår inte tr...
Svar
6
· Visningar
866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hjälmdjungel
  • Dressyrsnack 15

Omröstningar